Gestopt

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
channiemam
J&J HAWAII

Gestopt

Bericht door channiemam »

Vera wil niet meer bij me drinken. Donderdagnacht heeft ze voor het laatst bij me gedronken.
Nynke en carmen zijn allebei spontaan met 10 maanden gestopt dus dit was al een stuk langer voor ons gezin. Desondanks zag ik het niet aankomen en best wel een. Slik momentje. Mijn laatste dochter, zo groot dat ze niet meer bij me drinkt. Nooit meer een kindje aan de borst.
Voordeel: ze is gelijk maar door gaan slapen sinds ze bij mij gestopt is met drinken.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Saskia4

Re: Gestopt

Bericht door Saskia4 »

Kan me voorstellen dat je even moet slikken! Mijn jongste wilde na 15 maanden ook opeens niet meer, na een week nog een keertje, net of ze mij nog even het afscheid gunde. Daarna was het over en ook echt want nummer 5 komt er niet!
Gera

Bericht door Gera »

Jammer dat ze gestopt is. Wel heel fijn dat ze het vergeleken met de andere 2 zo lang heeft volgehouden! Ook fijn dat ze ineens doorslaapt.

Ev drinkt al heel lang alleen nog ´s morgens vroeg bij me en heel af en toe ´s avonds vlak voor het eten, maar dan is ze vaak erg onrustig en druk bezig met mij flink te meppen of te knijpen. Meer wil ze niet, de wereld om haar heen is veel te boeiend om bij mama aan de borst te hangen.
LiesbethN

Bericht door LiesbethN »

Fijn dat het op zo'n manier kon en is gegaan, maar het blijft moeilijk hé.
Hoe oud is ze?
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Lijkt me wel even een apart gevoel, ja. De laatste die je borstvoeding geeft, stopt ermee. Einde van een tijdperk. ;)
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Ja ik kan me geod voorstellen dat dat een slikmomentje is. Annelieke drinkt nog 2 keer per dag bij mij en eigenlijk vind ik haar best groot worden, maar omdat ze misschien wel de laatste is die bij me drinkt, geniet ik (en zij) er nog maar zo lang mogelijk van.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Vera is dertien maand, en een week. Ze dronk al twee maand alleen savonds voor het slapen en snachts. Overdag wilde ze niet.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no one
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Plaats reactie