Boos??

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
wilmama
J&J HAWAII

Boos??

Bericht door wilmama »

M arijn was gister ineens heel erg boos op A nne toen A nne met papa uit de schuur kwam. Zo op het eerste gezicht kon ik niets bedenken waarom hij boos kon zijn. Ze had niets afgepakt of zo.

Ineens zag ik het. A nne had dezelfde laarsjes aan als hij heeft (rode Jip en Janneke laarsjes.) Hij draagt ze nu in maat 23 en ik heb er een paar in maat 26 voor Anne. Ze draagt nu de lichtblauwe in maat 25 altijd maar ze had dus de rode in de schuur gevonden en aangetrokken.

Hij was dus boos omdat A nne zijn laarsjes aan had :roll:

Oh hij kan me toch boos worden. Inclusief boos met zijn rug tegen de muur, op de grond liggen gillen en met dingen smijten. En het daarbij horende gegil :evil:

De peuterpuberteit moet nog beginnen..... jippie!
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Dorien
J&J MALEDIVEN

Re: Boos??

Bericht door Dorien »

hahaha oh en ik zeg alleen maar hou op schei uit. Hier is de puberteit ook megaheftigbegonnen, al maanden! Heb mijn handen er vol aan ;)
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

:D Verder hier een en al herkenning. Inderdaad inclusief het theatraal op de grond werpen en heel hard huilen. Onze dame heeft de pech dat haar mama al in een ver gevorderd stadium is van negeren van dit gedrag :wink:
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Hier was die puberteit ook al ver voor de 2e verjaardag begonnen hoor! Maar, zo langzamerhand worden de buien wel wat korter. Ze weet inmiddels heel goed dat het toch niet helpt wat ze doet en ik gewoon verder ga waar ik mee bezig ben.
De buien blijven nog wel, maar ze zijn echt eerder afgelopen. En dan komt ze heel zielig naar mij toe om te knuffelen en zegt ze: "ojjie mama" (sorry mama) :D
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Hier ook zo eentje! Compleet met stampvoeten en dat met amper 75cm hoog!
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

Nou daar zijn we mooi klaar mee. Ik was zo verbaasd dat dat kleine manneke van 18 maand zo boos was omdat zijn grote zus zijn laarsjes aan had.

Toen A nne klein was vond ik het wel moeilijk om er mee om te gaan. Gelukkig leer ik ook als moeder. Nu moet ik er stiekem wel een beetje om lachen. Het gaat af en toe hard tegen hard hier in huis. Dat moet ik nog leren om daar mee om te gaan.

Kleine baby's worden groot zeg.
Mijn haakblog
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

tja, leg hem dat maar eens uit :P
Maar.... maat 23- Silke draagt net maat 22!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

kaatje71 schreef:tja, leg hem dat maar eens uit :P
Maar.... maat 23- Silke draagt net maat 22!
haha mijn kerel leeft op grote voet. Hij is ook gewoon heel groot hoor. A nne heeft ook maat 25 dat is niet veel groter dan haar kleine broertje 8)
Mijn haakblog
Plaats reactie