Elke keer als Liam zijn luier uitgaat dan gaat hij heel hard aan zijn piemel trekken maar dan ook echt heel hard. Zijn peimeltje word er echt helemaal rood van. Mijn man zegt elke keer dat het hem zelfs pijn doet. EN als hij er niet aan trek dan knijpt hij zijn benen heel hard samen kruizen met alles ertussen zeg maar.
Mijn meiden deden nooit zo gek maar ja die hadden niet zo'n ding om aan te trekken Dus wie kan mij vertellen of dit normaal is voor een jongen? Of dat hij er pijn aan heeft of zo maar normaal zit hij er nooit aan ook niet in bad tenminste niet zo hard.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
David trok altijd wel aan zijn piemel, maar nooit zo hard dat die rood werd. Maar ook nu als hij even mag afvegen dan knijpt hij hem helemaal fijn tussen het wc papier. Ik vind het wel lastig in te schatten wat normaal is en wat niet. Heb je het gevoel dat hij er pijn aan heeft of ergens anders last van heeft dan?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Hahaha toch normaal dus. Volgens Cees kon het niet normaal zijn moest vast pijn doen volgens hem. Inderdaad hij trekt eraan alsof het elastiek is. Toch even wennen hoor een jongetje. Dat heb ik hiermee eigenlijk nu voor het eerst.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Regina schreef:Hahaha toch normaal dus. Volgens Cees kon het niet normaal zijn moest vast pijn doen volgens hem. Inderdaad hij trekt eraan alsof het elastiek is. Toch even wennen hoor een jongetje. Dat heb ik hiermee eigenlijk nu voor het eerst.
Jup hier ook. Tzal er wel bij horen
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10) Mijn haakblog
Ik sta af en toe ook met grote ogen te kijken als Cay zo ruw met zijn piemel omgaat. Gelukkig is het normaal. Voor mij is het ook helemaal nieuw, na 5 meiden.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (33), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
J vond op een gegeven moment zo intressant dat P hem ook maar eens moest bekijken dat vond ik nou niet een goed idee.. dat doet hij dan ook niet meer. Hij snapt zoiets natuurlijk niet. Bij J is het nu echter wel pijnlijk omdat hij geen voorhuid meer heeft.
Oei, dan heb ik dus een 'abnormale' jongen want hij taalt er niet naar. Lijkt eerder zijn piemeltje te ontwijken. Ik heb hem welgeteld 2x zien spelen en dan met een hele grote grijns maar dat is het dan ook. Hooguit aanraken is wat hij doet.