barbie how to? NU MET FOTO'S
Moderator: Chantal
barbie how to? NU MET FOTO'S
Hallo dames,
Mijn allerliefste C hiara wil heel graag een prinsessentaart voor haar verjaardag. Gewelig, want zo een heb ik er nog nooit gemaakt. In een ver verleden eens een zeemeerminnentaart en ik kreeg toen de marsepein niet vast op de barbie. Hoe krijg ik een mooi lijfje en mouwtjes?
De rok van de jurk staat al in de botercreme. Ik was van plan om een barbie zonder benen er in te steken... De jurk is eigenlijk iets te hoog geworden... Ik denk dat het toch wel mooi wordt.
Mijn allerliefste C hiara wil heel graag een prinsessentaart voor haar verjaardag. Gewelig, want zo een heb ik er nog nooit gemaakt. In een ver verleden eens een zeemeerminnentaart en ik kreeg toen de marsepein niet vast op de barbie. Hoe krijg ik een mooi lijfje en mouwtjes?
De rok van de jurk staat al in de botercreme. Ik was van plan om een barbie zonder benen er in te steken... De jurk is eigenlijk iets te hoog geworden... Ik denk dat het toch wel mooi wordt.
Laatst gewijzigd door diane76 op zo nov 06, 2011 11:23 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Re: barbie how to?
ik had het topje van een barbie op de marsepijn gelegd en toen uit gesneden. Bleef volgens mij (al even geleden) gewoon plakken op de barbie.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
met een beetje water moet het volgens mij wel blijven plakken!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Of crisco gebruiken als plakmiddel, werkt bij vaak goed.
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Het is gelukt! Het bleef inderdaad gewoon zitten... Gek, toen lukte het voor geen meter!
Ik zal morgen of overmorgen de foto's plaatsen. Ze is best goed gelukt, al zeg ik het zelf
Ik zal morgen of overmorgen de foto's plaatsen. Ze is best goed gelukt, al zeg ik het zelf

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Ja, ja, hier is ze dan! ik heb het lijfje vrij simpel gehouden. Al het blauw glittert. Chia ra was er zoooooo blij mee! Omdat ik bang was dat de prinses te weinig was, heb ik er twee appels bijgemaakt, leek me wel toepasselijk! Het is wel lastig aansnijden, zo'n hoge taart...

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Re: barbie how to? NU MET FOTO'S
Hij is helemaal gaaf, de glitters, de appels en ook een heel leuk popje met een mooi gezichtje.
De appels maken het echt heel bijzonder, heb ik op DLT nog nooit gezien (hint
).
Gefeliciteerd met je meisje.
De appels maken het echt heel bijzonder, heb ik op DLT nog nooit gezien (hint

Annemarie schreef:Hij is helemaal gaaf, de glitters, de appels en ook een heel leuk popje met een mooi gezichtje.
De appels maken het echt heel bijzonder, heb ik op DLT nog nooit gezien (hint).
Ja... denk je? Misschien toch maar eens doen...
Edit: gedaan! Ik hoop wel dat ik wat reacties krijg...
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
In ieder geval 1diane76 schreef:Annemarie schreef:Hij is helemaal gaaf, de glitters, de appels en ook een heel leuk popje met een mooi gezichtje.
De appels maken het echt heel bijzonder, heb ik op DLT nog nooit gezien (hint).
Ja... denk je? Misschien toch maar eens doen...
Edit: gedaan! Ik hoop wel dat ik wat reacties krijg...

heel erg goed gelukt, leuk hoor!
die appels erbij passen helemaal!
voor de volgende keer, even op de helft een taartkartonnetje ertussen doen. dan heb je zeg maar 2 lagen taart, is makkelijker aansnijden.
logisch dat ze er blij mee was!
voor de volgende keer, even op de helft een taartkartonnetje ertussen doen. dan heb je zeg maar 2 lagen taart, is makkelijker aansnijden.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
-
- J&J MAURITIUS
Ik vind haar echt supermooi. En die appels zijn echt geweldig. Heel erg leuk. Ik ga hem even opslaan.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Heel leuk gedaan. Origineel, zo met die appels erbij.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Er zitten wel 4 lagen vulling in, alleen heb ik er geen kartonnetje tussen gedaanChantal schreef:heel erg goed gelukt, leuk hoor!

Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
wat een pracht sneeuwwitje. weet niet of ik de pop of de appels mooier vind. femke vind sneeuwwitje mooier
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Super! Ik heb alleen maar jongens, dus het duurt vast nog lang voordat ik zo'n taart voor iemand mag maken.
A~nke, mama van T (2005), T (2008) en S (2010)
maak je er toch een stoere Bob de Bouwer van?Thommy schreef:Super! Ik heb alleen maar jongens, dus het duurt vast nog lang voordat ik zo'n taart voor iemand mag maken.

Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012