Laat iedereen zijn taarten wel zien?

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Laat iedereen zijn taarten wel zien?

Bericht door Annemarie »

Sinds de splitsing van het forum is het hier zo rustig. Volgens mij laat niet iedereen zijn taarten zien, hoeft natuurlijk ook niet, maar wil bij deze iedereen toch oproepen om het te doen, dan blijft er hier wat te beleven.

Ik heb laatst bijvoorbeeld een hele mooie van Rebecca of FB gezien, maar hier heb ik die niet langs zien komen.
Hanne

Re: Laat iedereen zijn taarten wel zien?

Bericht door Hanne »

ik ben een beetje gestopt met taarten maken. ik doe het eigenlijk alleen nog voor mijn kinderen en naaste familie. dus sinds Leander's verjaardag heb ik idd niks taartigs meer gedaan. Ik ben nu meer aan het handwerken. ook in een laag tempo hoor.
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Ik maak op het moment weinig taarten. Ik heb zelfs voor mijn eigen verjaardag en die van Maarten geen taart gemaakt. Ik ben even druk met mijn studie.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

Ik heb wrl wat taarten, maar foto's zijn weg, want computer is gecrashed en ik denk dat die foto's nog niet op de backup staan.
Alfelopen 2 maanden niets gemaakt en ook gedn energie gehad om te posten.

Hier een poging vsnaf mijn fb. Daar stasn er meer op dsn dat ik hier heb laten zien denk ik. Ik durf gewoon niet meer na jouw creaties, want ik ben nou eenmaal geen perfectionist en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee, totdat ik jouw taarten zie :).

Afbeelding

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 225&type=3
Laatst gewijzigd door Gerrie op vr nov 11, 2011 10:34 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Ik heb lange tijd geen taarten gemaakt, dat ging gewoon niet. Nu, op dit moment, staat er een klein taartje in de oven die ik voor morgen af moet hebben.
Dus er komt wel weer een foto hoor ::wink:
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Gerrie schreef:Ik heb wrl wat taarten, maar foto's zijn weg, want computer is gecrashed en ik denk dat die foto's nog niet op de backup staan.
Alfelopen 2 maanden niets gemaakt en ook gedn energie gehad om te posten.

Hier een poging vsnaf mijn fb. Daar stasn er meer op dsn dat ik hier heb laten zien denk ik. Ik durf gewoon niet meer na jouw creaties, want ik ben nou eenmaal geen perfectionist en daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee, totdat ik jouw taarten zie :).

Afbeelding

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 225&type=3
Ik zie een schattige taart met een baby op een roze stipjes deken, heel leuk. En een groene met bloemen, en die draak en die Bumba, wat een leuke/mooie taarten.

Arianne ik ben benieuwd.
loet78
J&J HAWAII

Bericht door loet78 »

Ik maak ook bijna niets meer. Op de kids verjaardag nog wat gefreubeld, en dat was het dan wel weer.
Heb de rust niet op dit moment, en dat heb je wel nodig met taarten decoreren.
M@rloes, moeder van:
1uuk 15, Nin@ 14, en Tyg0 12
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik heb mijn Facebook pagina ook bijgewerkt;
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 716&type=3
mAmArianne
J&J SANTORINI

Bericht door mAmArianne »

Annemarie schreef:
Arianne ik ben benieuwd.

Anders ik wel... heb net even staan kneden en m´n polsen zijn gewoon helemaal stijf en opgezet :eeeek:
Hopelijk trekt dat nog redelijk vlot weg anders ben ik bang dat dit m´n laatste taartproject gaat worden...
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Annemarie schreef:
Ik heb laatst bijvoorbeeld een hele mooie van Rebecca of FB gezien, maar hier heb ik die niet langs zien komen.
Dank je!

Wel een poging gedaan om met photobucket een foto te plaatsen, maar het lukte even niet.
Ik zal het nog een keertje proberen, ok?
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Mijn laatste taarten staan in de taartensticky

Komende maand staat er weer wat voor mij in de planning. maar daarvoor moet ik eerst wat naar jou mailen. :wink:
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

die van mij komen over een tijdje weer ;)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Ik ben ook niet bijster actief momenteel. Ik heb er nog een paar waar ik geen foto's van heb. Afwachten dus wanneer ik die ga krijgen (als het uberhaupt ooit gaat komen :roll: )

Voor zondag staat er 1 op het programma, die show ik natuurlijk hier!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik ben ook niet zo erg actief meer, en mijn taarten zijn echt niet de moeite waard om hier neer te zetten.. Kwaliteit tegenover de kwaliteit die jullie hebben kom ik lang niet aan. tja durf dan niet. Smaak is altijd wel erg lekker!
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Suuz schreef:Ik ben ook niet zo erg actief meer, en mijn taarten zijn echt niet de moeite waard om hier neer te zetten.. Kwaliteit tegenover de kwaliteit die jullie hebben kom ik lang niet aan. tja durf dan niet. Smaak is altijd wel erg lekker!
Dat geeft toch niet? Mijn eerste taarten waren ook echt niet zo mooi hoor en ik ben nog steeds een beginneling. Laat je niet afschrikken door taarten van dames die al heel lang bezig zijn en het regelmatig doen. Ik ben wel benieuwd wat je hebt gemaakt.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

JasmijnLinde schreef:
Suuz schreef:Ik ben ook niet zo erg actief meer, en mijn taarten zijn echt niet de moeite waard om hier neer te zetten.. Kwaliteit tegenover de kwaliteit die jullie hebben kom ik lang niet aan. tja durf dan niet. Smaak is altijd wel erg lekker!
Dat geeft toch niet? Mijn eerste taarten waren ook echt niet zo mooi hoor en ik ben nog steeds een beginneling. Laat je niet afschrikken door taarten van dames die al heel lang bezig zijn en het regelmatig doen. Ik ben wel benieuwd wat je hebt gemaakt.
Ik ben ook benieuwd en je kunt heel veel en snel leren van de reacties.
Suuz

Bericht door Suuz »

taart bakken gaat nog wel, vulling is ook altijd goed.. Maar dan ik ben totaal niet creatief en handig.. even kijken of ik het op de comp kan krijgen..
Suuz

Bericht door Suuz »

Afbeelding
Afbeelding

Samen met kids gemaakt ;)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Wat zit er bovenop en aan de zijkant Suuz, ik ben benieuwd.
Suuz

Bericht door Suuz »

bovenop zit zelf gekleurde botercream en aan de zijkanten is blauw gekleurde witte chocolade.

Binnenin een klein laagje botercream en een laagje banketbakkersroom
Suzanne

Bericht door Suzanne »

sorry ik ben ook niet zo'n foto plaatser. zal even mijn pompoen showen van vorige weekAfbeelding
Suzanne

Bericht door Suzanne »

voor 10 december staat er een i-pad op de planning. ik ga er veel werk van maken en beloof m zeker te showen :D
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

Je pompoen is prachtig!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Hij is leuk de pompoen, ga je de ipad in een eigen draadje showen?
AnjaR

Bericht door AnjaR »

Wat een super leuke pompoen!!

Ik maak af en toe wel een taartje. De laatste is niet zo mooi geworden, wel lekker gelukkig. Ik had een pakje marsepein bij de X enos gekocht, ik vond het zo'n mooie kleur (groen) om de taart te bekleden. Maar het was heel korrelig, brak af, kortom geen succes. Ik denk dat het voor kleine dingen of om figuurtjes te maken wel heel fijn spul is, maar ik kon er niet netjes mee bekleden. Hoop snel weer iets te maken dat wel foto waardig gaat zijn.
Mieke

Bericht door Mieke »

Wij hebben de laatste tijd ook niet zoveel opdrachten gehad.
En het plaatsen van foto's moet ik boven op de pc doen, daar zit ik niet zoveel.

Dat kost me dus meer moeite, en ik moet eerlijk zeggen dat het me af en toe wel tegenvalt hoeveel reacties er komen op de geplaatste taarten. En dat is dan voor mij een reden om niet zoveel te showen.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mieke schreef: Dat kost me dus meer moeite, en ik moet eerlijk zeggen dat het me af en toe wel tegenvalt hoeveel reacties er komen op de geplaatste taarten. En dat is dan voor mij een reden om niet zoveel te showen.
Weinig reacties dat vind ik ook heel jammer. Het forum is nu eigenlijk een beetje te klein om deze rubriek leuk/levend te houden, maar wat kunnen we daar nu aan doen?

Het zou in ieder geval leuk zijn als de (minder actieve) forummers die wel hun eigen taarten laten zien ook even kijken en reageren op die van andere.

't Is toch leuk als dit deel van het forum levend blijft?

Mieke je mag je foto's ook naar mij mailen hoor ik kan ze heel makkelijk plaatsen.
Mieke

Bericht door Mieke »

Annemarie schreef:
Mieke schreef: Dat kost me dus meer moeite, en ik moet eerlijk zeggen dat het me af en toe wel tegenvalt hoeveel reacties er komen op de geplaatste taarten. En dat is dan voor mij een reden om niet zoveel te showen.
Weinig reacties dat vind ik ook heel jammer. Het forum is nu eigenlijk een beetje te klein om deze rubriek leuk/levend te houden, maar wat kunnen we daar nu aan doen?

Het zou in ieder geval leuk zijn als de (minder actieve) forummers die wel hun eigen taarten laten zien ook even kijken en reageren op die van andere.

't Is toch leuk als dit deel van het forum levend blijft?

Mieke je mag je foto's ook naar mij mailen hoor ik kan ze heel makkelijk plaatsen.
Door het plaatsen van de taarten leer je ook weer van anderen en heb je weer inspiratie.
Dus dat vindt ik wel leuk.
Ik probeer altijd wel even te reageren, dat lukt me ook niet altijd.
Maar het is wel jammer als je ziet dat het zoveel bekeken is en er dan amper reacties zijn geplaatst.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mieke schreef: Ik probeer altijd wel even te reageren, dat lukt me ook niet altijd.
Maar het is wel jammer als je ziet dat het zoveel bekeken is en er dan amper reacties zijn geplaatst.
Nu heb je een tijd later gereageerd en dat is ook prima toch? En reageren op taarten kost toch echt minder tijd en denkwerk als op een gevoelig topic. Ik bekijk de taarten trouwens meestal meerdere keren. En lees ook weer de reacties die na mij komen. Jou taarten die er nu op staan heb ik al minstens 4x bekeken, ik reageer natuurlijk maar 1x.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja ik probeer ook eigenlijk altijd te reageren, kleine moeite. en vind het leuk om taarten van anderen te zien!
omdat ik het best wel een beetje mis om ze zelf te kunnen maken.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Ik heb de oplossing voor de reacties gevonden, maak iets minders moois, doe er onzeker over en binnen no time..................
http://jipenjanneke.messageboard.nl/for ... 67#p337367

:lol: :lol: :lol:
Plaats reactie