Jasmijn is aan het wennen op kdv

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
michelle
J&J SANTORINI

Jasmijn is aan het wennen op kdv

Bericht door michelle »

Jasmijn is nu voor het eerst op het kdv. Het is wel makkelijker bij nummer 3, heb me er vantevoren ook helemaal niet druk over gemaakt. Maar nu voel ik me toch best wel alleen :|
Ik ga maar eens wat doen, eerst mijn haar maar eens verven. Slonstijd is voorbij, het echte leven gaat weer beginnen...
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
maartje12
J&J SANTORINI

Re: Jasmijn is aan het wennen op kdv

Bericht door maartje12 »

Het blijft toch lastig...
Maar geniet van je paar uurtjes helemaal voor jezelf!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Marjo

Bericht door Marjo »

Geweldig hoe je dat zegt, slonstijd is voorbij. Nou ik slons nog even verder, lekker lang deze keer, maandag over een week mogen ze bij mij wennen.
Fijne ochtend!
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

En ze is weer thuis :verliefd:
Het ging wel redelijk, ze was alleen op schoot tevreden. Ze heeft in eerste instantie 120 uit de fles gedronken, maar omdat ze ontevreden bleef daarna de andere 50 cc ook nog! En nu ligt ze lekker te slapen. Ik ben benieuwd hoe het dinsdag gaat, dan gaat ze 6 uur.
Marjo

Bericht door Marjo »

En hoe was het voor jou?
Dan heeft ze toch super uit de fles gedronken. En lekker de veiligheid van een schoot opgezocht :wink: . Fijn dat dat kennelijk ook kon. Ben zo benieuwd hoe het straks met mijn meiden gaat. Ik ga iig shoppen heb ik bedacht.
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Wat fijn dat het goed gegaan is en dat ze haar lekker op schoot hebben genomen. Wanneer moet je weer werken?
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

oh ja toch weer een beetje afscheid nemen van een periode.
Fijn dat het best wel goed ging.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

Marjo schreef:En hoe was het voor jou?
Toen ik thuis kwam in een leeg huis was het wel even slikken. Maar toen ik eenmaal wat aan het doen was vloog de tijd ook om.

Ik hoorde net nog dat ze eerst 150ml gedroken had en daarna de laatste 30cc en dat ze eigenlijk nog wel meer had gewild :shock: Ik denk dat dat komt omdat het voor een deel oude melk uit de vriezer was (van 1 sept.) die op een kleine baby afgestemd is ipv op een Jasmijn van bijna 3 maanden oud? Kan dat?
Marjo

Bericht door Marjo »

michelle schreef:
Marjo schreef:En hoe was het voor jou?
Toen ik thuis kwam in een leeg huis was het wel even slikken. Maar toen ik eenmaal wat aan het doen was vloog de tijd ook om.

Ik hoorde net nog dat ze eerst 150ml gedroken had en daarna de laatste 30cc en dat ze eigenlijk nog wel meer had gewild :shock: Ik denk dat dat komt omdat het voor een deel oude melk uit de vriezer was (van 1 sept.) die op een kleine baby afgestemd is ipv op een Jasmijn van bijna 3 maanden oud? Kan dat?
Hmm, mijn theorie over die melk was juist andersom. Ik heb A nouk laatst ook een 'oude' fles colostrum gegeven. Ik had juist het idee dat dit extra vette melk was en dat het veel meer zou vullen. In de praktijk wilde ze erg snel weer aan de borst, maar dat was clusteren en geen honger dacht ik zo. Maar nogmaals dat heb ik echt zelf ingevuld. Ben wel benieuwd wat anderen denken of hoe het echt zit. Het is dan wel afgestemd op een kleine baby, maar de hoeveelheid natuurlijk totaal niet.
Pauwtje
J&J MAURITIUS

Bericht door Pauwtje »

Jeetje zeg, die kleine Jasmijn ook al aan het wennen op het kdv? Wat vliegt de tijd toch.
Fijn dat het goed is gegaan!
En wat betreft dat drinken, volgens mij kan je er niet zoveel over zeggen. Ik heb zelf iig nooit ervaren dat melk van eerder invloed heeft op hoveel ze drinken. Maar misschien bij Jasmijn wel. Of misschien was het zuigbehoefte? Of had ze gewoon erg honger, of... of... of... In ieder geval wel fijn dat ze goed uit de fles dronk, dat is vast een hele geruststelling!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Plaats reactie