Maar nu twijfel ik tussen de caramel short cake of de chocobom.
Welke zal ik doen en valt zeker in de smaak!
Moderator: Chantal
Je bakt een chocoladebiscuit en vult deze met frambozenmousse (voor recept zie recpeten op de leukste taarten, een deel van de frambozen kun je vervangen door aardbeien). Afsmeren met chocoladebotercreme (gewoon gesmolten chocolade toevoegen aan de botercreme) en dan chocostokjes eromheen. Bovenop kun je dan verse frambozen en aardbeiden leggen.maartjemvmart schreef:Hoe doe ik dat met de frambozen en aardbeien?
zo kannone zeg, dat is een lekkere combi!!! ik heb een kleintje gemaakt voor manlief's verjaardag, ik had alleen afgesmeerd/gegoten met ganache en bestrooid met hartjes (zag er ook leuk uit na aansnijden want de roze kleur van de frambozenmouse komt dus terug in de hartjes). helaas is manlief vergeten het touwtje weg te halen voor de foto, maar hier toch een impressieAnnemarie schreef:Je bakt een chocoladebiscuit en vult deze met frambozenmousse (voor recept zie recpeten op de leukste taarten, een deel van de frambozen kun je vervangen door aardbeien). Afsmeren met chocoladebotercreme (gewoon gesmolten chocolade toevoegen aan de botercreme) en dan chocostokjes eromheen. Bovenop kun je dan verse frambozen en aardbeiden leggen.maartjemvmart schreef:Hoe doe ik dat met de frambozen en aardbeien?