onderwater reportage
onderwater reportage
Over twee weken gaan ze bij het babyzwemmen,onderwater foto's maken.
Hiervoor moeten we in het diepen en moet ik thijme loslaten.
Heel stoer heb ik me vorige week hiervoor opgegeven.
Maar ik durf niet(moet ook niet)
Het lijkt me wel heel leuk om zo een foto te hebben.
Nu vraag ik me af ,of er iemand hier ervaring mee heeft.
Hiervoor moeten we in het diepen en moet ik thijme loslaten.
Heel stoer heb ik me vorige week hiervoor opgegeven.
Maar ik durf niet(moet ook niet)
Het lijkt me wel heel leuk om zo een foto te hebben.
Nu vraag ik me af ,of er iemand hier ervaring mee heeft.
-
- J&J MAURITIUS
Ja, ik! Ik heb met Marit babyzwemmen gedaan en het was zó gaaf! Ik zal zo even kijken of ik een foto digitaal heb ervan.
Ik vond het in eerste instantie ook heel eng, maar de badmeester en ik stonden helemaal niet ver uit elkaar. En het is heel raar, maar de badmeester ging met haar onder water gaf haar een zetje en ze spartelde zelf nog een stukje door om vervolgens zo weer boven te komen.
De eerste keer keek ze zelf nogal verbaasd dus die foto was niet mooi. Daarna nog een keer gedaan en die is prachtig geworden.
Ik zou dus zeggen: doen! Je krijgt er echt geen spijt van. Wij deden met het babyzwemmen overigens de kinderen vanaf begin af aan elke les een aantal keren onder water zodat dat niet heel vreemd was.
Is Thijme al eens onder water geweest? Even eronder en gelijk weer naar boven? Dat zou wel handig zijn om een paar keer te oefenen, dan is het voor hem niet zo vreemd.
Ik vond het in eerste instantie ook heel eng, maar de badmeester en ik stonden helemaal niet ver uit elkaar. En het is heel raar, maar de badmeester ging met haar onder water gaf haar een zetje en ze spartelde zelf nog een stukje door om vervolgens zo weer boven te komen.
De eerste keer keek ze zelf nogal verbaasd dus die foto was niet mooi. Daarna nog een keer gedaan en die is prachtig geworden.
Ik zou dus zeggen: doen! Je krijgt er echt geen spijt van. Wij deden met het babyzwemmen overigens de kinderen vanaf begin af aan elke les een aantal keren onder water zodat dat niet heel vreemd was.
Is Thijme al eens onder water geweest? Even eronder en gelijk weer naar boven? Dat zou wel handig zijn om een paar keer te oefenen, dan is het voor hem niet zo vreemd.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

wij gaan bij babyzwemmen altijd 1 of 2 x onder water. tijdens een liedje en zodra hij weer bovenkomt gewoon doorgaan met wat je deed en lachen naar de kleine!
De 1ste keer vond ik ook doodeng!! Nu weet hij niet anders. Zelfs ''duiken'' vindt hij leuk. De zwem lerares duwt hem in een vloeiende beweging onder water naar mij toe. (wel pas als ik oogcontact heb met hem).
ik zou het zeker doen als ik jou was! anders kijk je eerst even bij andere ouders hoe het gaat. En als je het echt niet durft, moet je het niet doen.
De 1ste keer vond ik ook doodeng!! Nu weet hij niet anders. Zelfs ''duiken'' vindt hij leuk. De zwem lerares duwt hem in een vloeiende beweging onder water naar mij toe. (wel pas als ik oogcontact heb met hem).
ik zou het zeker doen als ik jou was! anders kijk je eerst even bij andere ouders hoe het gaat. En als je het echt niet durft, moet je het niet doen.
Trotse mama van J en T
Re: onderwater reportage
oooo gaaf....heb nog aan je moeten denken !!!!!
Ben benieuwd naar de foto's !!!
Stoer hoor !!
Groetjes Nicole
Ben benieuwd naar de foto's !!!
Stoer hoor !!
Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
Wow, mooie foto's.Stoer hoor, dat je het hebt gedaan.
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
- channiemam
- J&J HAWAII
Ik heb dat met mijn meiden ook altijd gedaan. Bij ons is het onder water zwemmen een vast onderdeel. Onder water houden jonge kinderen automatisch hun ademhaling in. Dat is een reflex dat rond een half jaar verdwijnt tenzij je het dan oefent. Een enkele keer hoesten kan wel maar geen grote teugen water.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
- AstridJordi
- J&J SANTORINI
Wow echt mooi hoor. Dat zijn toch wel hele speciale foto's. Erg leuk.
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Brrr, ik zou alleen maar angstvallig omhoog kijken of er geen luidsprekers naar beneden zouden storten.... 

heel mooi. ik durf dat zelf dus echt nooit te doen zo los laten onder water. maar het levert hele mooie plaatjes op.