T had een goed idee: "Ik ga bij de buurvrouw op visite. Komt als ik die heel lief vind en ik heb ze al heel lang niet gezien."
Ze heeft zelf aangeklopt door op de tuinbank te klimmen, want ze kan niet bij de bel. Ze had tegen de buurvrouw gezegd: "Ik heb je al zo lang niet gezien." Vervolgens heeft ze ruim twee uur daar gespeeld. Mijn man heeft halverwege nog even gekeken, maar die kon gelijk weer gaan. Het was de buurvrouw goed bevallen, T had heel netjes de duplo opgeruimd voor ze gingen kleuren.
Fijne buurt hier!
@
Moeder van T (22/1/2008; 20 maanden bv) en R (26/6/2010; 30 maanden bv) en N (28/9/2013; 35 maanden bv).
Geweldig zeg! En wat lief van de buurvrouw dat T mocht komen spelen. Heeft ze zelf ook kinderen?
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Afgelopen maanden, als het weer goed was, zat ik met de 2 buurkinderen hier en speelde Joris bij de buren. Geheel op hun eigen initiatief. We hebben een laag deel in de schutting, Joris klimt daar op en kijkt de buurvrouw of buurman smekend aan en steekt zijn handen uit met de woorden 'spelen?' Buurjongen is iets ouder (en mijlen verder) vraagt of hij bij mij mag spelen en mijn kleine pittige buurmeisje werpt zichzelf bijna over de schutting mijn tuin in. Hier heeft het volgens mij vooral met het speelgoed te maken, gras is altijd groener.....