welk speelgoed voor bij oma

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
vuurvonk
J&J MAURITIUS

welk speelgoed voor bij oma

Bericht door vuurvonk »

We lopen er regelmatig tegenaan dat we altijd maar speelgoed moeten meenemen als we naar mijn moeder of naar mijn schoonmoeder gaan.
En eigenlijk ben ik dat meer dan zat,en wil bij beide personen wat neerleggen waar ze mee kunnen spelen.
Maarja wat leg je neer bij oma dat het daar ook interressant is om mee te spelen?

wat voor speelgoed ligt er bij de opa en oma voor jullie kids?
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
LauramvAnneenLisa
J&J MAURITIUS

Re: welk speelgoed voor bij oma

Bericht door LauramvAnneenLisa »

daar ligt oud kinderspeelgoed van toen we zelf klein waren

verder laat ik de kinderen altijd een rugzakje speelgoed meenemen.

maar de oma's wonen bij ons wat verder weg, we gaan maar een keer of 4 per jaar die kant op, ze komen meestal hier.
Laura mv A nne (feb 2003), L isa (feb 2005) en I ris (feb 2011)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Mijn schoonmoeder heeft geen hand wat speelgoed betreft. Daar staan dus kistenvol met duplo. playmobiel. puzzels en nog veel meer en als B. motors leuk vindt koopt ze daar weer 3 van bij en als C. dalijk graag puzzelt koopt ze die weer 4 en zo gaat dat maar door. Mijn moeder heeft oud speelgoed van ons staan, een oude garage een koffertje met auto's, een pop, een oud puzzeltje een oud boekje en wat ze van andere mensen nog krijgt.

Volgens mij vinden ze het altijd wel leuk omdat het iets anders is als thuis
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

mijn moeder heeft zo mogelijk meer dan wij zelf. ligt er aan hoevaak je er bent en hoe lang. lego, auto's, boekjes, spelletjes.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
wennetje

Bericht door wennetje »

Van alles, restanten van mij + broer en zus, restanten van 2 andere kleinkinderen en ze koopt zo nu en dan iets nieuws. Ik hoef niets mee te nemen.

Maar wat er ligt: puzzels, soort grote duplo, garage (helemaal kapot maar dat maakt hem niet uit) ladingen auto's, kleurboek, schetsboek en kleurtjes, DVD van Teletubbies en zo meer... hier kijkt hij niet meer naar zijn puzzels om maar bij oma puzzelt hij graag dus wat dat betreft is daar ook geen peil op te trekken.
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mijn moeder haar schoonzus heeft een kringloopwinkel en houdt regelmatig speelgoed achter voor mijn moeder. Mijn kinderen vinden het echt een walhalla daar. Bij mijn schoonouders spelen ze met speelgoed wat vroeger van mijn man en zijn broer was. Naar mijn vader toe neem ik altijd wat mee, kratje en hup wat spullen erin.

Als je dat laatste veel werk vind zou ik het speelgoed waar ze op uitgekeken is bij de oma's neerzetten, vaak is het voor 1 dag dan wel weer leuk.
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

dank jullie wel voor jullie antwoorden!

ik ga eens rustig snuffelen wat ik er neer kan en ga zetten.(helaas had de kringloop nu praktisch niks dus blijf binnenlopen)
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Plaats reactie