het einde is in zicht. UPDATE onderaan OVER :(
het einde is in zicht. UPDATE onderaan OVER :(
Ondanks dat ik veel aanleg, komt de tsr niet meer.. Ja hooguit 1 a 2x per 24 uur.. terwijl ik haar zeker 5x aanleg per 24 uur.
En als het er dan is komt er erg weinig. P is er echter nog niet klaar mee, maar na 10 min droogdrinken heeft ze wel genoeg.
Ik had graag door willen gaan tot tenminste 2 jaar. Maar bijna 19 maanden is ook wel erg mooi. Ik ben de nacht van 21/22 ook niet bij haar (wegens school) en dan is ze precies 19 maanden. Denk dat het maar een mooi moment is dat het dan echt helemaal afgelopen is, zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik geniet er zoveel van en ga het echt missen.
Hopelijk komt er ooit weer een tijd dat ik weer een kleine aan de borst mag hebben.
En als het er dan is komt er erg weinig. P is er echter nog niet klaar mee, maar na 10 min droogdrinken heeft ze wel genoeg.
Ik had graag door willen gaan tot tenminste 2 jaar. Maar bijna 19 maanden is ook wel erg mooi. Ik ben de nacht van 21/22 ook niet bij haar (wegens school) en dan is ze precies 19 maanden. Denk dat het maar een mooi moment is dat het dan echt helemaal afgelopen is, zeg ik met tranen in mijn ogen. Ik geniet er zoveel van en ga het echt missen.
Hopelijk komt er ooit weer een tijd dat ik weer een kleine aan de borst mag hebben.
Laatst gewijzigd door Suuz op wo nov 23, 2011 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: het einde is in zicht.
Ik kan me voorstellen dat je er moeite mee hebt, maar je hebt heel erg lang haar het beste gegeven, dat doen niet heel veel vrouwen je na... Ik wil Annelieke ook minimaal 2 jaar voeden (de jongens resp. 16 en 18 maanden), maar ik merk nu dat ze niet meer zo verslaafd is dan eerst, dus ik hoop dat ik het nog wel haal. Maar als ik een keer oversla 's morgens of 's avonds, omdat het mij niet uitkomt, dan vind ze dat ook prima.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
jammer dat je afscheid moet nemen van de bv. Hopelijk heeft P er dan ook niet te veel moeite mee. En krijg je inderdaad in de toekomst nog een nieuw hummeltje wat je kan voeden.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
nou
tijdens het drinken voor slapen gaan.. (het enigste keer dat er altijd melk is en graag melk word gedronken) schud ze nee na een min droog drinken. En hoeft ook niet meer...
gelukkig op 5 nov nog enkele foto's gemaakt door mijn zusje.
Ze nam de beker zeer dun aangelegde ranja (was nog over van de dag) gretig aan en dronk hem leeg, en is ook zoals ze gewoonlijk doet gaan slapen. Ik zag het al aankomen.. maar vind het eigenlijk niet zo leuk.
Ben ook ongi geworden, zou het daar heel misschien mee te maken hebben? Normaal heb ik alleen een dipje tijdens ei-sprong en ze heeft nooit minder willen drinken als ik ongi was.. mmm denk te veel na geloof ik..

Ze nam de beker zeer dun aangelegde ranja (was nog over van de dag) gretig aan en dronk hem leeg, en is ook zoals ze gewoonlijk doet gaan slapen. Ik zag het al aankomen.. maar vind het eigenlijk niet zo leuk.
Ben ook ongi geworden, zou het daar heel misschien mee te maken hebben? Normaal heb ik alleen een dipje tijdens ei-sprong en ze heeft nooit minder willen drinken als ik ongi was.. mmm denk te veel na geloof ik..
Wat jammer... dat het niet zo gaat zoals je wilde. Het lijkt erop dat ze er zelf niet heel veel moeite mee heeft. Vanavond in elk geval. Misschien is ze eraan toe om te stoppen. Blijft natuurlijk jammer, maar je hebt er lange tijd van kunnen genieten. Sterkte!
bedankt voor je reactie..
Ze begint net te huilen.. ga het gewoon nog ff proberen
Ze begint net te huilen.. ga het gewoon nog ff proberen

Ik voel bij Marrit al jaren geen TSR meer, en de ene keer is er meer melk dan de andere. Soms drinkt ze lang, soms kort (en tegenwoordig ook soms niet). Volgens mij zegt het dus weinig over wel of niet stoppen. Als je wil stoppen, moet je dat natuurlijk gewoon doen, maar zo niet, dan zie ik niet helemaal waarom dit het einde zou zijn. Tenzij P niet meer wil natuurlijk, maar ik begrijp dat die best wil 'droogdrinken' (zover dat echt droogdrinken is). Als je graag wil doorgaan, gewoon blijven aanbieden voorlopig, en eens rustig zien wat er gebeurt.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
ze slikt niet meer vandaar dat ik denk droogdrinken.. nu slikte ze wel en ook geen tsr gevoeld
. Was echter wel erg weinig.

Balen Suuz dat ze niet meer wil. En kon je haar goed troosten? Wou ze weer drinken. Ze heeft in elk gevaal een mooie tijd gehad toch. Ik doe het je niet na.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
ze heeft even gedronken, was erg weinig.. ging wel slapen gelijk weer.. nu echter weer aan het huilen. hmmm dus ze wil wel maar echt droogdrinken en aan de ene kant vind ik dat wel gezellig maar echt zonder pijn is dat niet.. Alleen maar hard zuigen maar niet meer slikken.
Ja bijna 19 maanden is erg mooi..
Ja bijna 19 maanden is erg mooi..
het is nu echt gedaan... jammer vind ik het.. Heb zelfs nog extra zitten kolven tussen door om het op te krikken en veel aanleggen ook snachts. Maar nee het wordt steeds minder en vandaag echt zowat niks (paar slokken misschien) raar dat het gewoon zo ophoud. P is het er ook niet mee eens, begint tijdens het aanleggen gewoon te slaan op de borst.. zo van "kom nou!!!"
Snachts kon ik het wel missen hoor
maar de rest niet.. 

Snachts kon ik het wel missen hoor

Re: het einde is in zicht. UPDATE onderaan OVER :(
moeilijk heh. het is een hele bijzondere fase die over is.
maar wat extra knuffelen met haar ipv de bv.
maar wat extra knuffelen met haar ipv de bv.
ja dat wordt juist moeilijk.. het is geen knuffelkont, zit niet graag op schoot en al helemaal niet knuffelen
de borst geven was juist dat ene moment dat we lekker bij elkaar waren. En ze wil graag bv hebben
dus driftbui als ik "nee, het is op" 

Ja, kan me voorstellen dat het voor jullie beide jammer is. Het zal vast wel wennen op den duur, toch? Maar daar heb je nu niet zo veel aan.