Hello ladies,
Ik heb problemen met berichten sturen. Tenminste, ze blijven hangen in de 'verzenden' box.
Ik heb maar 11% berichten in mijn inbox, en in de andere boxen samen maar 10%, dus het kan niet zijn dat mijn pb-box te vol is.
Weet iemand of er een storing o.i.d. is?
Berichten sturen
Berichten sturen
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
Re: Berichten sturen
als ze in de bak verzonden berichten staan dan zijn ze verstuurd en gelezen door de ander. Als ze in postvak uit staan zijn ze nog niet gelezen door degene waar je het heen stuurde.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (15)
ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Mama van De Puber; 07-11-2008 en Junior, 07-05-2012
hihiEeffie schreef:ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (15)