Kadotips 4 jaar?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Mariken

Kadotips 4 jaar?

Bericht door Mariken »

Omdat ik nog niet op het 4- 12 jaar deel kan, vraag ik het nu maar hier: wat geven jullie je bijna kleuter met de Sint en a.s verjaardag? Ze wordt over twee weken vier, en ik heb nog erg weinig ideeen. Afgezien van klei en kleurtjes en andere verbruiksmaterialen zoals knutselpapier enzo. Maar echt op de 'grotere' kadootjes kom ik niet (wij zitten niet in de categorie honderden euro's hoor :razz: ).
Wie heeft er een gouden tip?
Marjo

Re: Kadotips 4 jaar?

Bericht door Marjo »

I ris vindt bepaalde gezelschapsspelletjes heel erg leuk. Ze heeft voor haar verjaardag carcassonne junior gekregen. Zo zijn er heel veel spellen voor vanaf een jaar of 4. Of strijkkralen, een step, een mooie schoolbeker en trommel :wink: .
nance74
J&J SANTORINI

Bericht door nance74 »

Een storio, een soort e-reader/spelcomputer voor kinderen vanaf 3 jaar. Zit één verhaaltje bij. En je kunt er nog meer bijkopen.
Het verhaaltje wordt verteld, of ze kunnen het lezen. Je kunt er mee leren schrijven en lezen. Er zitten spelltejes bij die op het verhaaltje slaan etc.
M icah heeft hem voor zijn 3de verjaardag gekregen en vind hem helemaal leuk. Je kan er ook foto's opzetten die je kan bewerken en nog veel meer.

Is van v tech, ze hebben hem in het roze en blauw. En diverse verhaaltjes, dora, princesse, cars etc
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Liesje28
J&J MAURITIUS

Bericht door Liesje28 »

mini loco?
Lisette, mama van Matthijs 04-03-2007,Joas 30-04-2009 en Sarah 11-08-2017
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Marit heeft op haar 4e verjaardag gekregen:
mini loco
step
spelletjes (Jenga en toren van Pisa)
mini loco met heel veel verschillende boekjes (aan anderen gevraagd)
kassa met nepgeld en boodschappenmandje met inhoud
stiften

met sint krijgt ze strijkkralen, dora puzzel en nog wat (maar dat weet ik even niet meer... :oops: )
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

Playmobil? Lotte speelt er dagelijks mee, wij hebben het meeneemhuis.
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Bericht door Gerrie »

michelle schreef:Playmobil? Lotte speelt er dagelijks mee, wij hebben het meeneemhuis.
Ik zou ook zeggen playmobil, daar wordt hier intensief mee gespeeld. Esther heeft zelfs voor haar 3de verjaardag playmobil gekregen. Mirjam krijgt steaks ook playmobil voor haar 3de verjaardag. De ark van Noah ondat ze gek is van verschillende wilde dieren. Esther heeft vorig jaar de mangege gekregen omdat ze weg is van paarden. Dit jaar het zwembad, want daar kan echt water in en dat vond ze wel gaaf.
Vele opties dus bij playmobil.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Plaats reactie