dames,
Ik ben gevraagd om een workshop te geven voor een verjaardagsfeestje met 4 a 5 12-jarigen. Ik wilde kleine blanda's bakken. Zal ik ze dan zelf laten bekleden of zal ik de taartjes bekleden en dat ze zelf de versieringen maken. Wat denken jullie?
taarten workshop/feestje 12 jarigen
Moderator: Chantal
taarten workshop/feestje 12 jarigen
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Re: taarten workshop/feestje 12 jarigen
ik zou zeggen, zelf laten bekleden.
iig, mijn 12 jarige zou dat zelf willen doen (en die zou trouwens de blanda's ook zelf willen bakken, maar daar is natuurlijk geen tijd voor)
alleen de versieringen erop mikken, dan zijn ze waarschijnlijk binnen 10 minuten klaar
enne ik weet niet of het 4 of 5 meiden zijn of dat er ook jongens bij zijn, anders heb ik een hele goede tip voor je (misschien bij jongens ook wel, maar daar heb ik geen ervaring mee
)........... oordopjes meenemen
, om een of andere reden moeten 12 jarige meisjes overal heeeeeeel hard bij gillen 
iig, mijn 12 jarige zou dat zelf willen doen (en die zou trouwens de blanda's ook zelf willen bakken, maar daar is natuurlijk geen tijd voor)
alleen de versieringen erop mikken, dan zijn ze waarschijnlijk binnen 10 minuten klaar

enne ik weet niet of het 4 of 5 meiden zijn of dat er ook jongens bij zijn, anders heb ik een hele goede tip voor je (misschien bij jongens ook wel, maar daar heb ik geen ervaring mee

groetjes van rachel, moeder van raven(19-08-1999) en gallyon (11-07-2005)
Ik zou ook zeggen laten bekleden.
Ik heb samen met mijn buurvrouw vanmorgen een workshop gegeven aan 2 jongens van 15 jaar. Het bekleden ging ze goed af.
Ik had de taarten al wel zelf gevuld en afgesmeerd, omdat we maar anderhalfuur tijd hadden.
Dat was ze in die tijd ook niet gelukt om het zelf te doen.
Een extra paar handen om jou te helpen is wel handig.
Ik heb samen met mijn buurvrouw vanmorgen een workshop gegeven aan 2 jongens van 15 jaar. Het bekleden ging ze goed af.
Ik had de taarten al wel zelf gevuld en afgesmeerd, omdat we maar anderhalfuur tijd hadden.
Dat was ze in die tijd ook niet gelukt om het zelf te doen.
Een extra paar handen om jou te helpen is wel handig.
Zelf laten vullen, afsmeren en bekleden. Ik laat zo ook zelf de marsepein kleuren. Misschien kun je een leuk simpel plaatje laten puzzelen?
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Alleen versieren, dat is echt te weinig hoor.Pauline schreef:dames,
Ik ben gevraagd om een workshop te geven voor een verjaardagsfeestje met 4 a 5 12-jarigen. Ik wilde kleine blanda's bakken. Zal ik ze dan zelf laten bekleden of zal ik de taartjes bekleden en dat ze zelf de versieringen maken. Wat denken jullie?
Je hebt het over meiden van twaalf toch?
ik zou ze wel bakken,( omdat je dat anders qua tijd niet redt) maar verder
zelf snijden, vullen, afsmeren, bekleden en daarna versieren
ideetjes met hen bespreken, evt wat plaatjes laten zien (en dan weer weg doen)
verschillende vullingen klaar zetten.
goed uitleggen hoe ze met welk gereedschap om moeten gaan.
Groetjes van Jolanda
K 2001 | J 2001 | S 2003 | Y 2005 | R 2005
https://www.facebook.com/CreatedbyJolanda/
K 2001 | J 2001 | S 2003 | Y 2005 | R 2005
https://www.facebook.com/CreatedbyJolanda/
meiden van 12 kunnen dat wel hoor! meisjes van 8 trouwens ook, met hulp.
alles lekker zelf laten doen!
alles lekker zelf laten doen!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
He leuk, ik mag volgende week (met 11 kids)! Heb al een en ander uitgevogeld via het dlt forum en heb geoefend op de dochter van een collega van 10 en die wilde juist alles zelf! Ging echt heel goed, bijna strakker dan ik.
Toen de jarige (bijna 11 en vriendin van collega's dochter) kwam voorbespreken vroeg ze echt een paar keer of ze alles zelf mocht doen. Ik pak ook een blada 12 cm. Die vind ik pers. heel makkelijk te bekleden.
Dus ik zou zeggen: tuurlijk, vullen, bekleden en versieren lekker zelf laten doen.
Veel plezier!
Toen de jarige (bijna 11 en vriendin van collega's dochter) kwam voorbespreken vroeg ze echt een paar keer of ze alles zelf mocht doen. Ik pak ook een blada 12 cm. Die vind ik pers. heel makkelijk te bekleden.
Dus ik zou zeggen: tuurlijk, vullen, bekleden en versieren lekker zelf laten doen.
Veel plezier!
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Ik heb vorig jaar met mijn twee meiden ( toen 6) en mijn nichtje (toen 7) taartjes gemaakt. Ik had klein blanda's gemaakt en zelf de marsepein gekleurd. Verder heb ik ze zelf alles laten doen, dus ook vullen en afsmeren. Ze hebben het erg leuk gevonden en we zijn ongeveer anderhalf uur bezig geweest. Was erg leuk ook om te doen!!