zindelijk!
zindelijk!
A nnika is zindelijk.
eigenlijk is ze er al sinds de zomer mee bezig. ik heb al zeker van juli geen poepbroek van haar meer moeten verschonen.
en nadat ze een week geleden met 40 graden koorts ook 's nachts zei wanneer ze moest gaan plassen, durf ik het te melden.
ik ben er echt blij mee. (meestal tenminste. want om half zes 's morgens een kindje op het potje te zetten zodat het kan poepen is niet echt mijn moment van de dag.).
eigenlijk is ze er al sinds de zomer mee bezig. ik heb al zeker van juli geen poepbroek van haar meer moeten verschonen.
en nadat ze een week geleden met 40 graden koorts ook 's nachts zei wanneer ze moest gaan plassen, durf ik het te melden.
ik ben er echt blij mee. (meestal tenminste. want om half zes 's morgens een kindje op het potje te zetten zodat het kan poepen is niet echt mijn moment van de dag.).
B e a t e moeder van twee jongens sinds 2006 en 2007 en een meisje sinds februari 2010
Re: zindelijk!
Zo, ze is snel!
Goed hoor!
Heerlijk, ben je nu helemaal uit de luiers?
Wij ook sinds een paar weken, zo fijn
Goed hoor!
nee, uit de luiers zijn we nog niet helemaal. onze tweede heeft 's nachts nog wel een luier nodig. en ik vrees dat dat nog even zal duren.Mieke schreef:Zo, ze is snel!
Goed hoor!
het moet heerlijk zijn er helemaal van af te zijn!
B e a t e moeder van twee jongens sinds 2006 en 2007 en een meisje sinds februari 2010
ja ik moest even goed kijken hoe oud ze nou is...jeetje zeg, wat knap!!! Heerlijk hoor!
wzzSuuz schreef:oh ik kan ook haast niet wachten... Ik heb er nog steeds 2 in luiers..

Maar ontzettend goed, zo jong al! Wat heerlijk voor je! (zijn er wel onderbroeken in de juiste maat te koop? Of is het een flinke/grote meid?)
nee, ze is eerder een kleintje. onderbroeken waren geen probleem. die heb ik van een vriendin gekregen die een dochter heeft die al een half jaar ouder is. dus ik heb geen idee waar ze vandaan komen.KarinH schreef:wzzSuuz schreef:oh ik kan ook haast niet wachten... Ik heb er nog steeds 2 in luiers..![]()
Maar ontzettend goed, zo jong al! Wat heerlijk voor je! (zijn er wel onderbnoeken in de juiste maat te koop? Of is het een flinke/grote meid?)
trouwens ging het 's nachts onmiddelijk mis nadat ik het hier gepost had. maar dat maak ook echt niet uit. ze is inderdaad nog erg jong ook. en ik ben zooo blij en trots hoe ze het overdag weet te zeggen dat ze moet gaan plassen.