En voor mij, het voelt heerlijk om weer aan het werk te zijn. Ik ben heel weinig weg geweest, was toch wel lastig met bv aan twee. Ik had gewoon het gevoel dat ik niet weg kon. Pas toen ik echt een dag op mijn werk was geweest merkte ik dat het echt kan. Klinkt vreemd, misschien. Ik kan de moeilijke momenten nu ook veel beter aan. Balen alleen dat A nouk de laatste tijd 's nachts gewoon vaker drinkt dan overdag. Dat in combinatie met een nieuwe baan

zie ik 4 kabels wat bewegen, komen er ineens glazenwassers in zo'n bakje voorbij. Gelukkig zat er zo'n zonnescherm voor dus het verduisterde wat, maar ze konden toch echt wel zien wat ik aan het doen was. Ik ben maar gewoon blijven zitten, gelukkig was het raam snel schoon. Het was iig geen goede kolfopbrengst. Het kolven gaat op zich goed. Ik kolfin 3 keer wat ze drinken of net niet. Ik heb wel bedacht dat als het echt te weinig is ze wat bij krijgen met fv. Ze hebben nu toch al 5 maanden bv gehad!!! Maar tot nu toe blijft het dus genoeg. Af en toe vullen we wat aan uit de vriezer.
Ik ben vaak wel erg moe, weten jullie direct even waarom ik hier minder ben.