een van davids lievelingsactiviteiten ;)
een van davids lievelingsactiviteiten ;)
Hallo, peekik?

Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Re: een van davids lievelingsactiviteiten ;)
Haha, ja geweldig he die telefoon!!!!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Ja echt! Hij voert hele gesprekken: Hallo, Dasies. Ja, ja, ja, hmmm, oké. van jou! Dag.
Laatst was helemaal grappig. Er belde iemand voor een telefonisch onderzoek en hij wilde de jongste inwoner van ons huis spreken. Dat liet Jaap zich geen twee keer zeggen dus die gaf de telefoon aan David
David heeft 1,5 minuut met die meneer gepraat
Laatst was helemaal grappig. Er belde iemand voor een telefonisch onderzoek en hij wilde de jongste inwoner van ons huis spreken. Dat liet Jaap zich geen twee keer zeggen dus die gaf de telefoon aan David

Mare schreef:Ja echt! Hij voert hele gesprekken: Hallo, Dasies. Ja, ja, ja, hmmm, oké. van jou! Dag.

I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Haha, geweldig verhaald. Hier vinden/vonden de jongens de telefoon ook geweldig, maar zodra het voor het echie was, vielen ze stil. De laatste maanden wordt er nog wel eens wat teruggezegd, maar daarvoor echt niet. Knap hoor van David!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)
Cay loopt ook regelmatig met een speelgoedmobieltje aan zijn oor. Heerlijk om naar te kijken. Zijn verhaal is wel onverstaanbaar. Maar de intonatie is soms heel grappig om te horen.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (34), Sandrina (32), Sarah (20), Elise (19) en Cay (16)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Echt zo schattig! Inclusief eerst op toetsen drukken, inclusief pauzes, inclusief 'eeeeh.... ja, blablablablabla', inclusief 'ja, oke, daaag'. Maar hier zijn een rekenmachine of random reader ook prima attributen...
Wat schattig van Dav id! Leuke spiegel ook voor jezelf.
Ilias neemt nu al een jaar of 3 de telefoon op met: 'Dag, u spreekt met Ilias (achternaam)'. Dat levert vaak reacties op: 'zo die is goed getraind'
Wij namen vroeger wel eens stiekem de telefoon (voor mijn moeder) op met: 'u spreekt met de secretaresse van (voornaam+achternaam van mijn moeder)'. Soms bleek het dan mijn moeder zelf die belde... Oeps...
Ilias neemt nu al een jaar of 3 de telefoon op met: 'Dag, u spreekt met Ilias (achternaam)'. Dat levert vaak reacties op: 'zo die is goed getraind'

Wij namen vroeger wel eens stiekem de telefoon (voor mijn moeder) op met: 'u spreekt met de secretaresse van (voornaam+achternaam van mijn moeder)'. Soms bleek het dan mijn moeder zelf die belde... Oeps...
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Dat vind ik ook wel erg netjes van Ilias. Ik vind het altijd zo schattig als kinderen zo vriendelijk praten.
Het is vooral een spiegel voor Jaap, ik bel eigenlijk nooit en anders alleen met bekenden
Het is vooral een spiegel voor Jaap, ik bel eigenlijk nooit en anders alleen met bekenden