Bloementaartketting het vervolg

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Annemarie

Bloementaartketting het vervolg

Bericht door Annemarie »

Via het forum van de leukste taarten hebben zowel Esther (buurvrouw Mieke Esther :wink: ) als ik mee gedaan aan de bloementaartketting. Je maakt dan een taart voor een ander en weer iemand anders 1 voor jou. Het is dan de bedoeling dat je ook even gezellig bij elkaar op de koffie gaat en elkaar leert kennen.

Een tijdje terug heb ik mijn taart al langs gebracht bij een onbekende, en Esther had mij. Ze nam Mieke ook mee en Tineke wilde ook komen (ging helaas niet door door Mirre's waterpokken) en Mirjam sloot ook nog aan.

Het was uiteraard super gezellig en ik vond het wel grappig zo'n Jipmeeting vanuit een DLT initiatief.

Dit is de taart (misschien heeft Esther nog een mooiere foto);
Afbeelding

Hij was gevuld met appel-spijs vulling, echt heerlijk. Vanochtend hebben we samen met de kinderen de helft al op. Thijs en Linde willen vanmiddag vast ook een stuk en vanavond ga ik nog naar een vriendin. Het lijkt er dus op dat ik vandaag 3 stukken ga eten :oops: .
Mamalon
J&J HAWAII

Re: Bloementaartketting het vervolg

Bericht door Mamalon »

Mooi! En klinkt lekker en gezellig. Jammergenoeg woon ik niet in de buurt van zwolle.
Mamalon
Mieke

Bericht door Mieke »

Het was erg gezellig en de taart was lekker!

Mooi gemaakt Esther!
Es

Bericht door Es »

Het was zeker gezellig en fijn dat de kids zo lekker samen gespeeld hebben!! Ook fijn dat het taartje goed bevallen is!! En Annemarie, ach als zo'n taartje lekker is, waarom op 1 dag niet 3 stukken!????! :P
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

leuke taart hoor en klinkt heerlijk!
gezellig dat er een jipmeeting was :) had graag een stukje van je over willen nemen hoor annemarie, maar woon iets te ver weg ;)
ik had op verjaardag een 'heerlijk' stukje appelkruimelvlaai bij de supermarkt vandaan (volgens mij uit de vriezer... was waterig)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Chantal schreef:leuke taart hoor en klinkt heerlijk!
gezellig dat er een jipmeeting was :) had graag een stukje van je over willen nemen hoor annemarie, maar woon iets te ver weg ;)
ik had op verjaardag een 'heerlijk' stukje appelkruimelvlaai bij de supermarkt vandaan (volgens mij uit de vriezer... was waterig)
Ach arme :wink: . Was jezelf jarig?

Het is wel heel jammer he dat we als Jippers niet allemaal op een kluitje bij elkaar zitten, dat zou gezellig zijn :D .
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Dus dat heb ik gemist :(.

Mooi dattie zo goed in de smaak viel. Pluim voor Es!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

nee hoor, ik was niet jarig. dochter van mijn vriendin werd 4.
en aangezien ik nog geen taarten maak.. moest ze ergens anders haar taart vandaan halen!
ze had ook een slagroomtaart bij de dekamarkt met een plaatje van k3 erop besteld.
vorige verjaardag van haar zusje 2 weken geleden ook al zo'n taart.

wat een prutkwaliteit zeg! snoepjes op de slagroomrand die doorgelopen zijn en het plaatje zelf.. vorige keer was hij al helemaal stuk gegaan toen ze thuis kwamen, en gister zaten er ook flinke bobbels onder het plaatje!
volgens mij gaan deze taarten ook in de vriezer.

ook is het een vierkante taart maar het lijkt wel alsof ie in verschillende laagjes is opgebouwd. vertikaal dan. als je een vierkantje eraf wilt snijden kan het zomaar zijn dat je 2 halfjes hebt bijvoorbeeld (snappie? :D )

dus voor allen: geen taart met plaat bestellen bij deka! gewoon echt hema (als je dan per se slagroom wilt ipv zo'n mooie marsepeinen)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Es

Bericht door Es »

Truus schreef:Dus dat heb ik gemist :(.

Mooi dattie zo goed in de smaak viel. Pluim voor Es!
Dank!!!
Plaats reactie