wil ik net vragen iets over praten

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Suuz

wil ik net vragen iets over praten

Bericht door Suuz »

Gaat mevrouw opeens een 2 zinnetje maken! :lol:

Ze wil maar niet praten, ze had al heel vroeg de eerste woorden. Dus dacht dat gaat wel vlot, maar daarna is ze overgegaan op gebaren taal. En nu?? wat gebrabbel, nog geen woord (behalve J oshua, mama) kwam er niks..

Tot vandaag dus!

Tjinken (drinken)
Die daar (ze wilde een doekje hebben die op tafel lag en wees en zei dus "die daar!")

En ik me maar zorgen maken en wilde hier gaan vragen of het raar was dat ze nog steeds niks wilde zeggen.. hahahahah
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Re: wil ik net vragen iets over praten

Bericht door MarietteD »

Haha net op tijd dus! :-)
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
LiesbethN

Bericht door LiesbethN »

Mijn meiden begonnen allebei vrij laat met praten. N0ëlle begon echt zinnetjes te maken toen ze al bijna 2 of al 2 geweest was.
Ineke
J&J MAURITIUS

Bericht door Ineke »

Bij Jelle keken ze erg zorgelijk bij het CB toen hij met vijftien maanden nog maar een paar woordjes zei. Met anderhalf was het nog steeds randje. En toen met twintig maanden ( we waren op vakantie), klonk er opeens vanaf de achterbank: 'Kijk mama, mooi!' en vanaf dat moment ging meneertje gewoon zinnetjes maken. Daarna kwam er een enorme inhaalslag. Liep hij opeens voor in plaats van achter. Het zou heel goed kunnen dat Paige het op dezelfde manier doet.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Mooi dat het probleem spontaan is opgelost. :)

M.irre praatte ook pas laat. Had wel eerder losse woordjes gezegd, maar pas met 1 jr en 9 mnd kon ik het echt praten noemen. Maar toen deed ze het wel gelijk goed en hield niet meer op. ;)
Jo Jo
J&J SANTORINI

Bericht door Jo Jo »

Tjoh, dan is ze verder dan Mattias... Die houdt het nog steeds op maar een paar woorden. Maar we hebben nog steeds goede hoop :)
Hemmie
J&J MAURITIUS

Bericht door Hemmie »

Joh, die van mij waren stukken ouder, allebei rond hun 2e verjaardag begonnen ze met 2-woord zinnetjes. Komt vanzelf goed!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Plaats reactie