Cupcakes met takel (vraag)

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Corina
J&J SANTORINI

Cupcakes met takel (vraag)

Bericht door Corina »

Bertrik is bijna 4 (tenminste dat zegt hij zelf, het duurt nog wel een week of 6!) en hij wil graag als afscheid op de psz cupcakes trakteren. (dat is dus dan wel weer over een paar weken, want na de kerstvakantie mag hij naar 'de grote school' :)).

Nu vind ik bakken dus wel erg leuk, maar zulke mooie taarten als jullie maken kan ik (denk ik) niet). Maar het leek mij eigenljik wel leuk om takeltjes te maken op die cupcakes. Hij is een echte takel fan, dus hij zal het ook fantastisch vinden, maar voordat ik hem dat vertel, wil ik toch zelf wel even weten of dat te doen is. Ik dacht zelf gewoon van de plakjes waar takel op staat, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of die zo te koop zijn en zo ja, waar?
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gerrie
J&J MAURITIUS

Re: Cupcakes met takel (vraag)

Bericht door Gerrie »

Best goed te doen.
Leuke afbeelding van takel vinden, in goede formaat en hoeveelheid op een A4tje zetten, mailen naar Annemarie, die print hem tegen vergoeding op eetbare sheets. Jij knipt ze uit, smeert je cakejes in met witte chocopasts od iets dergelijks, plak daarop je rondjes met takel erop en KLAAR.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

nou, dat dus, wat gerrie zegt :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Inderdaad wat Gerrie zegt :D .
Es

Bericht door Es »

makkelijker en leuker samen kan niet!!! :D
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Bedankt dames! Ik pb je straks even Annemarie. Ik moet eerst even met de stofzuiger door het huis ;).
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Plaats reactie