Voor het eerst in 3 maanden weer 's naar het consultatiebureau geweest. Ik vind het altijd wel een leuk uitje. Alles gaat goed en dan is het leuk om te zien hoeveel de kleine dame inmiddels weegt en hoe lang ze is.
En er waren alleen maar kleine humpies. Lief, wat een verschil dan weer!
L.otta is echt haast baby-af. Ze kan al zwaaien, klappen en 'hoera' doen. Tis echt een klein bijdehandje.
De cijfertjes: 9200 gram, 72 1/2 cm. Goed gegroeid dus weer. Heerlijk zo'n wolk van een baby, elke dag geniet ik er van!
APK'tje
Re: APK'tje
jeetje, ik zie dat zij ook al hard op weg is naar 1 jaar!
Het gaat toch veel te hard he
Fijn dat het zo goed gaat! Grappig, Sara was vorige week net zo lang en 850 gram lichter.
Maarre: foto?

Fijn dat het zo goed gaat! Grappig, Sara was vorige week net zo lang en 850 gram lichter.
Maarre: foto?

Zo hee, dan is Sara echt groot! L.otta zit nog steeds boven het gemiddelde met lengte & gewicht. Waar zit Sara dan wel niet. 
Foto, geen mooie op het moment. Ik maak telkens alleen foto's met mn mobiel en die zijn niet zo mooi.

Foto, geen mooie op het moment. Ik maak telkens alleen foto's met mn mobiel en die zijn niet zo mooi.
Fijn dat alles goed gaat.
Ik weet nog wel dat we samen een melddraadje hadden (en nog iemand, weet niet wie
) En nu zijn ze al zo groot!
Ik weet nog wel dat we samen een melddraadje hadden (en nog iemand, weet niet wie

Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011