mijn kleine meisje wordt nu echt groot

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Deborah
J&J SANTORINI

mijn kleine meisje wordt nu echt groot

Bericht door Deborah »

Vandaag de stad in geweest om onderbroekjes en hemden te kopen. Inclusief luierbroekjes. Geregeld staat ons dametje namelijk te sjorren aan dr rok of broek en shirt omhoog te trekken voor de deur. Ze wil dan echt naar de wc toe. Ze kan nog niet praten, maar wel door mama in verschillende klanken heel goed aangeven wat ze wil. Meestal plast ze dus op het moment dat ze staat te sjorren in haar luier en perst ze nog net wat laatste druppels op de wc eruit. Maar na haar middagslaapje is ze droog en plast ze dus ook echt op de wc. De jongens waren vroeg zindelijk (rond 2 jaar), maar ik denk dat D äphny nog een graadje sneller is :shock:
Steek ik heel erg mijn kop in het zand als ik haar nog echt als mijn kleine babietje zie?? :D
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Mamalon
J&J HAWAII

Re: mijn kleine meisje wordt nu echt groot

Bericht door Mamalon »

Ja ze worden snel groot he? Lieke was in de zomervakantie zindelijk, althans als ze wakker was, kreeg daarna een terugval en loopt nu nog steeds in de luiers. Ik heb wel een hoop onderbroekjes maat86 in de droger gegooid, toen pasten ze haar maatje 80 billen. Leuk hoor, als het doorzet!
Mamalon
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

zo he, dat is ook een snelle dame. Vind het zonde om er nu niets mee te doen, maar als het uiteindelijk nog niet doorzet ook geen ramp hoor. Maar met onze jongens begon het ook zo, dus verwacht wel dat ze vlot zindelijk zal zijn.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Hihi als Lieke haar zus volgt, dan duurt t nog even, maar ik verwacht wel dat ze uiteindelijk eerder zal zijn. Ik vond het zo schattig, zo een ukkie op de wc, we hadden toen geen potje bij ons. Helaas hebben we er geen foto van want het was een heel klein toilet met smalle deur ( even breed als ik :oops: )
Mamalon
Plaats reactie