Bericht plaatsen gaat soms niet.

Hier kun je de forumregels vinden en je aanmelden voor de diverse subfora.
Plaats reactie
Anja

Bericht plaatsen gaat soms niet.

Bericht door Anja »

Soms als ik een bericht wil plaatsen via 'nieuw antwoord' en ik druk op verzenden dan wordt het bericht als voorbeeld weergegeven. Eerst dacht ikzelf scheelgedrukt te hebben maar na meerdere malen op verzenden te drukken was ik van mezelf overtuigd dat dit dan toch echt niet aan mij ligt :P
Vaak helpt het wel om het des betreffende topic opnieuw te openen en dan kan ik wel gewoon het bericht via 'nieuw antwoord' plaatsen. Soms moet ik een topic meerdere malen heropenen eer ik het bericht kan plaatsen.

Manko aan het forum of (moet ik dit wel in deze context plaatsen..... :-k ) een manko aan mij?
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Bericht door Ilse501 »

Ik heb hetzelfde vaak als ik mobiel jip. Via de gewone pc nooit. Idd soms vreselijk lastig en irritant.
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
Marijke
J&J SANTORINI
Berichten: 1728
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:02 pm

Bericht door Marijke »

Ik heb het onlangs ook gehad met mijn telefoon. (En uiteindelijk werd mijn antwoord maar liefst twee keer geplaatst.)
Marijke mv J anna (juni 2006) en Kr ij n (mei 2009)
Vermanen

Bericht door Vermanen »

Ik had het gister nog. Gewoon op de pc.
Heel irritant want mijn bericht wordt dan niet geplaatst hoe vaak ik het ook probeer.
Gebruikersavatar
Tiki
J&J SANTORINI
Berichten: 3081
Lid geworden op: di jul 27, 2010 4:51 pm

Bericht door Tiki »

Ik heb het ook soms. Maar na een paar keer op OK drukken, lukt het altijd wel.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Bericht door debby »

Inderdaad, heb het ook vaker. Ik jip niet mobiel, dus gewoon via de laptop.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Plaats reactie