Omdat ik me niet durf te wagen aan cakepops, maak ik voor Soufian zijn verjaardag (viert hij donderdag in de klas) van die cakejes in ijsbekertjes.
Kan ik de cakejes woensdagmiddag al bakken of "moet" dat echt ´s avonds?
Overdag komt me beter uit namelijk....
Versieren doe ik de ochtend zelf (glazuur en spikkels en parapluutje erin)
Ook een traktatie-vraag (ijs-cakejes)
Moderator: Chantal
Ook een traktatie-vraag (ijs-cakejes)
Mama van Soufian (17-11-2005) en Yasmine (17-04-2009)
Everything is going to be ok in the end, if it's not ok, it's not the end........
Everything is going to be ok in the end, if it's not ok, it's not the end........
Re: Ook een traktatie-vraag (ijs-cakejes)
Ja joh, dat lijkt me toch wel? Die cakejes blijven toch wel een dag vers? Zeker als je ze ergens in zet, zodat ze een beetje afgedekt zijn.
Natuurlijk kan dat gewoon woensdag overdag.
Kinderen zijn ook nog edns niet zi kieskeurig, of ze lusten het niet of wel. Iets oudere cake maskt dan ook niet uit.
Ik heb ze gemaakt als psz tractatie toen Mirjam 2 werd en had ze 2 dagen van tevoren gemaakt en ook al versierd, wel in een gesloten pedaalemmerzak bewaard.
Kinderen zijn ook nog edns niet zi kieskeurig, of ze lusten het niet of wel. Iets oudere cake maskt dan ook niet uit.
Ik heb ze gemaakt als psz tractatie toen Mirjam 2 werd en had ze 2 dagen van tevoren gemaakt en ook al versierd, wel in een gesloten pedaalemmerzak bewaard.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
- mama talla
- J&J HAWAII
Gewoon overdag bakken hoor. Af laten koelen en dan in een afsluitbare doos bewaren.
Groetjes jikke
Groetjes jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Ja joh, ik heb ze toen voor Y inthe 's ochtends gebakken, 's middags versierd met haar, en dan 's avonds in de manden gelegd (waren horentjes, bekertjes hadden ze niet) en toegedekt. De volgende dag heeft ze ze 's middags getrakteerd, en ze waren echt nog lekker, hoor! (de volgende dag trouwens ook, toen at de juf die er de dag tevoren niet was het hare op)
Mama van Yinth3 (21.11.2004), Li3ne (17.09.2006) en Y3no (06.01.2009)
Ik heb ze voor Sarah's verjaardag ook gewoon overdag gebakken. Ik lig er 's avonds altijd berevroeg in en had echt geen zin om 's avonds nog te gaan bakken. Ze waren de volgende dag gewoon nog okay.
Mama van Evelien (36), Jojanneke (34), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen