Nu al kwijt....*gevonden*

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Charlotte
J&J SANTORINI

Nu al kwijt....*gevonden*

Bericht door Charlotte »

Heb net een heel leuke knopjespuzzel van Woezel en Pip gekregen, verlaat verjaardagscadeautje voor Jochem. Helemaal leuk die puzzel. Ben ik nu Woezel al kwijt :evil: Heb de hele kamer al gehad en ik kan dat puzzelstuk niet vinden, ik baal baal BAAL! Ml heeft m nog niet eens gezien en nu al niet meer compleet. Zal ik vast wel aan moeten wennen, maar zo snel vind ik wel een beetje jammer. Herkenbaar?!?

Edit: het stukje lag in de primobak, waar ik dus niet gekeken had..... Ben blij dat ik m weer heb :D
Laatst gewijzigd door Charlotte op wo dec 21, 2011 7:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Kristel
J&J SANTORINI

Re: Nu al kwijt....

Bericht door Kristel »

Heel herkenbaar! Vaak vind ik het stukje later nog terug achter een kast, o.i.d. En in de verwarming! Dat vindt Tosca leuk om te doen. :?
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Hou op, schei uit... De twee jongsten hebben pech, ik wil niets in huis wat uit losse onderdelen bestaat. (geleerd van de twee oudsten...) Alles, maar dan ook alles raakt kwijt... Alleen als de onderdelen 'misbaar' zijn, mag het. Dus wel een trein, maar geen puzzel. Lang lev e de ipad, kunnen ze daarop puzzelen.

Ik gooi ook veel weg, om drie dagen ( of weken) later het missende stukje te vinden. Jammer dan, ik het geen zin meer om het hele huis drie keer op z'n kop te zetten mdat demkinderen gooien of wat dan ook doen met de onderdelen.

En dat je al zo snel een stuk kwijt bent: same here! Wel heel jammer van zo'n leuke puzzel... Hopelijk vind je 'm toch nog...

Mmmmh, is de frustratie erg zichtbaar :oops:
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

onder de kast, in een bloempot, in een tas, in een kast of of of :)

hij komt wel weer boven water hoor :)
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Mara
J&J HAWAII

Bericht door Mara »

Hij komt vast wel weer boven water, als je er niet meer naar zoekt :wink:
Dat zegt R. tenminste en het klopt meestal wel.

Ik kan er trouwens ontzettend slecht tegen als er dingen kwijtraken. Mijn kids zijn ouder, dus daar mopper ik dan wel even op eerlijk gezegd.

Succes met niet meer zoeken.
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Ineke
J&J MAURITIUS

Re: Nu al kwijt....*gevonden*

Bericht door Ineke »

Oh, zó herkenbaar. Femke heeft een grote houten puzzel gekregen met Sinterklaas, zo'n inleg maar dan met vijftig stukjes. En daar is nu het kleinste van kwijt.... :? .
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Gooien jullie serieus een puzzel weg als er een stukje mist? Wat sonde zeg. Dan maken ze hem toch gewoon zonder dat ene stuk

Fijn dat je hem weer gevonden hebt!
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

mama van b en c schreef:Gooien jullie serieus een puzzel weg als er een stukje mist? Wat sonde zeg. Dan maken ze hem toch gewoon zonder dat ene stuk

Fijn dat je hem weer gevonden hebt!
Niet meteen natuurlijk. Maar als ik na 3 weken dat stukje nog niet heb en er nog 3 kwijt zijn... Inmiddels ben ik er heel eenvoudig in hoor! Als ik alles moet bewaren wat niet meer compleet is, pas ik zelf niet meer in huis :lol: . We wonen klein en er moeten keuzes worden gemaakt...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

ow joh dit is pas het begin :wink: tussen de bank is ook altijd een goede plek of achter de koelkast/tvkast/boekenkast owja en wat favoriet hier is is de prullenbak van de wc :roll:
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

vuurvonk schreef:wat favoriet hier is is de prullenbak van de wc :roll:
:lol: :lol: :lol: Die zal ik onthouden!!!
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Plaats reactie