Och arme...

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Truus
J&J SANTORINI

Och arme...

Bericht door Truus »

De afgelopen dagen leek het er al op, maar sinds vannacht weten we het helemaal zeker. L.otta heeft de waterpokken. Ze was om de haverklap wakker en heeft er overdag ook flink last van.
Zo te zien, gaat ze er meer dan M.irre krijgen. Het is, net als bij M.irre weer reuze goed getimed, want ik werk op maandag & dinsdag en heb nu toch al 'weekend', dus alle tijd om lekker uit te zieken.
Vrijdagmiddag en -avond moet ik nog wel even extra werken, hopelijk is het dan al een beetje gezakt. De verhoging en de ergste last.

Ik heb zelfs mijn ergo baby carrier tevoorschijn gehaald en haar op de rug gehad. Nou, dat gebeurt zelden in mijn geval. Ik moest dan ook even wennen, zij vond het gelijk lekker. Gelukkig. Want na 2 dagen werken, moest er wel het één en ander gebeuren.
Afbeelding
Miranda
J&J HAWAII

Re: Och arme...

Bericht door Miranda »

Arm meisje! Danique had er ook veel meer dan Marit en ze is er, in tegenstelling tot Marit, flink ziek van geweest.
Gelukkig gaat het nu weer beter, ze is alleen nog erg moe vind ik. Beterschap voor je meisje!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

oh wat sneu!
wel een hele leuke foto!

lekker in een havermoutbadje stoppen??
Trotse mama van J en T
Deborah
J&J SANTORINI

Bericht door Deborah »

Beterschap met je kleine meisje! Zo lastig dat ze nog niet kunnen zeggen waar ze nou echt last van hebben he. Al is dat met waterpokken natuurlijk duidelijl jeuk, maar toch......
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Plaats reactie