Wat zouden jullie doen? Ik wilde net gaan kolven op mijn werk, ben ik de borstschelpen vergeten. Ik wilde ze echt vanochtend uit de afwasmachine halen. Ik weet dat er nog iemand is die ook kolft. Ik ken haar buiten wat mailcontact om niet. Zal ik haar vragen of ze ook een medela heeft en de schelpen kan lenen? Zouden jullie dat doen? Als ze het aan mij zou vragen zou ik het denk ik wel okee vinden.
Ooooo wat balen!!!
Anders moet ik maar naar huis.
Chantal schreef:en het kan niet zonder? en anders zou ik het gewoon vragen hoor natuurlijk! zij kolft ook dus vind je niet gek of zo
Zonder? Dan heb ik alleen een fles. Dat heet toch borstschelp wat je op de fles schroeft? Ze was nu in bespreking komt zo langs, inmiddels ben ik hier achter mijn pc al een cup gegroeid .
oke, ik dacht zo'n siliconen dingetje wat het voor de borsten wat zachter maakt zeg maar. helemaal zonder wordt idd wat lastig
hopelijk komt ze snel uit de bespreking en wordt je weer een cupje kleiner
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ik zou het gewoon proberen! Ik heb ook wel eens met de hand gekolfd. Flesje over mijn tepel en kolven maar. Succes! Volgende keer vast een reserve op je werk laten liggen of in de auto.
Jaaaaa! Ik mocht ze lenen. Ze had zelfs dezelfde kolf. Nog even lekker gekletst over kids en vermoeiende nachten . Ik ben blij, opgelucht en wel 350cc lichter .
Ik heb wel eens de reserve kolf van een collega geleend omdat bij mij het pompje kapot was. Ook heb ik een keer met de hand gekolfd, opbrengst was minder dan anders, maar ik had in ieder geval geen plofborsten.
Ik heb het ook eens een keer gehad. Gelukkig werk ik in het ziekenhuis en heb ik ze op de kraamafdeling gehaald, anders had ik ook naar huis gemoeten denk ik
wzz
Ik kolf dat nog niet eens over een hele dag....
Normaal kolf ik ook wat minder, maar de nood was inmiddels erg hoog.
En het is natuurlijk gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Ik kolf ook met 2 voedingen net niet bij elkaar wat ze drinken op een dag. Als ik 700cc meegeef naar de creche gaat het vaak op, da's ook wel heftig.
ik ben ook wel eens wat vergeten, noodzakelijke onderdelen van mijn kolf en tot nu toe heb ik mijn vriend zo ver gekregen dat hij het kwam brengen, gelukkig. Uur rijden voor hem.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)