Voor het eerst zonder Abel op stap
Voor het eerst zonder Abel op stap
Jeetje, dit had ik niet verwacht van mezelf. Maar wat heb ik Abel gemist toen ik vanmiddag zonder hem op stap was. Samen met Eef ben ik naar de kerstshow van de dochter van de gastouder geweest. Erg leuk, maar ik vond het wel moeilijk om Abel thuis te laten. Hij hoort nog zo ontzettend bij mij. We zijn ongeveer tot nu toe onafscheidelijk geweest. Ik ben wel eens een boodschap gaan doen, of even bij Pauline langs. Maar nu dus langer met ook een voeding voor m'n man erbij. Flesje oefenen zijn we niet heel consequent in, maar dat ging gelukkig redelijk.
Maar stiekem ben ik dus wel blij dat ik pas over drie maanden hoef te beginnen met werken.
Maar stiekem ben ik dus wel blij dat ik pas over drie maanden hoef te beginnen met werken.
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Re: Voor het eerst zonder Abel op stap
Ja, moeilijk he? Maareh ik beloof je, er komt een moment dat je graag even zonder hem wil 

P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Wat fijn dat het goed is gegaan! En wat heerlijk dat je pas over zo'n lange tijd hoeft te gaan werken. Ideaal. Alhoewel het dan vast niet veel makkelijker zal zijn juist omdat je gewend bent om bij hem te zijn.
Heb je mn whatsapp gelezen?
Heb je mn whatsapp gelezen?
Ja moeilijk he. Ik heb het nog wel eens, maar ook het zonder went....
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Ik herken het wel een beetje, maar vind het ook wel weer prettig om heel af en toe te doen. En ik kan dan ook weer extra genieten van haar ook al is ze af en toe wat dwars (drinkt nogal onrustig op het moment). En Michiel geniet van het vertrouwen dat hij krijgt, en van het even alleen zorgen voor haar.
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
O, wat heerlijk, pas over 3 maanden!
Gelukkig kun je dan nog een hele tijd full-time van Abel genieten.
Ik heb ook zo lang vrij (7 maanden
) en de gedachte daaraan houdt me op de been als ik de halve nacht naast een klaarwakker kind lig....
Gelukkig kun je dan nog een hele tijd full-time van Abel genieten.
Ik heb ook zo lang vrij (7 maanden

Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
oh wat heerlijk dat je nog lekker 3 maanden heerlijk kunt genieten!!
Trotse mama van J en T
Heb het nog 
En toch al heel veel kunnen oefenen. Soms vooraf de gedachte: oh, wat lekker, even handen vrij om na 10 minuten al te denken: ik mis mijn mannetje. Iedere werkmaandag, na een weekend met ons 2-en, is het weer raak. Soort van geamputeerd gevoel.

En toch al heel veel kunnen oefenen. Soms vooraf de gedachte: oh, wat lekker, even handen vrij om na 10 minuten al te denken: ik mis mijn mannetje. Iedere werkmaandag, na een weekend met ons 2-en, is het weer raak. Soort van geamputeerd gevoel.
Ja erg he?! Ik heb het ook nog met Evy. Naar het werk zonder Evy voelt inmiddels wel normaal. Maar tijdens een gewone thuissituatie voelt het raar zonder Evy. GIsteren waren we naar de speeltuin, en mijn man ging terugwandelen met Evy, en ik ging met Daniel met de auto. Toen ik wegliep zonder Evy, voelde het echt alsof ik iets vergat. Gelukkig kletste Daniel honderduit, en werd ik dus snel afgeleid 
Gelukkig is het met Abel en papa en het flesje goed gegaan!

Gelukkig is het met Abel en papa en het flesje goed gegaan!
Jongen (2007), Jongen (2008), Meisje (2011)