Deze taart is gevuld met chocolademarshmallowmousse en stukjes XL hagelslag. In dezelfde stijl als mijn kerstcuppies.

Moderator: Chantal
Was dat maar waar, er zijn alleen in Nederland al heel veel mensen veel beter en zelfs zij worden hier geen miljonair mee. Maar wel heel lief dat je dat gelooft.Suuz schreef:wauw zeg! je moet echt als beroep wat anders gaan doen... Hier ga je echt miljonair worden!
ja jammer is dat he. op dat leukste taartenforum alleen al zie je zoveel moois voorbij komen. en elke huisvrouw in Nederland is aan het taartdecoreren. dan moet je echt een niche ontdekken waarmee jij je zodanig onderscheidt dat je iets heel anders en unieks biedt.Annemarie schreef:Was dat maar waar, er zijn alleen in Nederland al heel veel mensen veel beter en zelfs zij worden hier geen miljonair mee. Maar wel heel lief dat je dat gelooft.Suuz schreef:wauw zeg! je moet echt als beroep wat anders gaan doen... Hier ga je echt miljonair worden!
Annemarie schreef:. Op de DLT krijg ik echt haast geen reacties, .
Dat komt inderdaad door het gebruik van kleurstof en om marsepein wit te kleuren heb je veel kleurstof nodig. Daarnaast is het natuurlijk ook gewoon de structuur van marsepein. Je kunt het inderdaad voorkomen door te mengen met fondant, of door fondant te gebruiken en dan eigenlijk ook nog dubbellaags te bekleden.myrtheD schreef:WAUW!
alleen 1 minpuntje: de hoek van het kapsel vind ik zelf wat minder mooi, omdat die wat korreliger is. Volgens mij komt dat al snel bij witgekleurd marsepein. Van fondant zal dat strakker zijn. Of misschien een combi van fondant en marsepein. Ik moet zeggen dat ik laatst fondant heb gebruikt. Deze is echt superglad, alleen kreeg ik hem niet helemaal zonder scheuren over het kapsel (wat me met marsepein nog nooit overkomen is).