Ben benieuwd hoe het vannacht zou gaan.
Vorig jaar bij vrienden geweest en ze heeft heerlijk geslapen. Terwijl de jongens flink wat vuurwerk hebben afgeschoten.
Nu is ze wat ziekjes. Flink opgezette amandelen, en wil het liefst bij mama slapen... Dat word vanavond en vannacht lastig!
Hoe ging het bij jullie kleintjes toen ze een jaar of anderhalf waren? Ze is nou zo bewust van wat er allemaal gebeurd, dat was vorig jaar wel anders.
O ja en iemand nog tips voor die opgezette amandelen! Het zijn echt 2 flinke trossen.
hoe zou het vannacht gaan
Re: hoe zou het vannacht gaan
voor de amandelen weet ik niks..
maar hier hebben ze er altijd doorheen geslapen. tot we chris 2 jaar geleden en femke vorig jaar voor het eerst wakker maakten.
ben benieuwd of mark doorslaapt!
maar hier hebben ze er altijd doorheen geslapen. tot we chris 2 jaar geleden en femke vorig jaar voor het eerst wakker maakten.
ben benieuwd of mark doorslaapt!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Lucas sliep meestal door met oud en nieuw maar Robert heeft de eerste jaren bij ons gezeten/geslapen. Toen hij 1 jaar was hadden we familie bij ons thuis en wij waren een spelletje aan het doen en Robert liep, in z'n slaapzak
, rondjes om de tafel en kreeg af en toe wat te smikkelen. Vincent sliep over het algemeen ook wel goed als hij maar eenmaal sliep.

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Hier al 3 oud en nieuws zit ik vol verwachting te wachten tot Joris wakker wordt en ik hem mee naar de ramen op de bovenste verdieping mee kan nemen om over de stad heen al dat mooie vuurwerk te bekijken....voor de 3e keer alleen maar snurkgeluiden uit zijn bedje