Eline is sinds ze aan het spugen is geweest, gestopt met duimen MAAR nou slaapt ze ook heel, heel slecht ineens. Ze blijft borst vragen en doezelt tijdens het drinken wel in slaap, maar waar ik haar normaal dan goed over kon leggen en ze verder haar duimpje pakte, wordt ze nu wakker en begint ze te huilen en wil ze dus weer drinken. Ik wil haar absoluut niet elke keer aan de borst in slaap laten vallen, maar krijg het niet voorelkaar haar op een andere manier te laten slapen.
Net ook weer, bij mij in slaap gedoezelt, maar zodra ik haar overlegde: brullen en niet meer in slaap te krijgen.
Ik merk dat ik er ontzettend boos om begin te worden inmiddels...
niet meer duimen en moeizaam slapen
niet meer duimen en moeizaam slapen
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Re: niet meer duimen en moeizaam slapen
Vreselijk he, ik herken het wel, niet van het duimen maar wel het gevoel dat het mij altijd gaf als ze dan niet wilde slapen. Boos worden heeft natuurlijk helemaal geen zin en dat maak ik mijzelf dan altijd maar wijs. Ik werd er ook altijd ontzettend opgefokt van dus ik kan je gevoel helemaal begrijpen. Gelukkig heb ik dat nu niet meer maar kan het gevoel nog wel naar boven halen blegh.
Tja, nu wat te doen... of je laat het gaan zoals het nu gaat of je geeft haar een speen. Duim of speen is weinig verschil. (vind ik) Speen is zelfs beter af te leren dan duim.
Succes en knuffel want als ik mijn gevoel herinner dan kan jij die nu wel gebruiken!
Tja, nu wat te doen... of je laat het gaan zoals het nu gaat of je geeft haar een speen. Duim of speen is weinig verschil. (vind ik) Speen is zelfs beter af te leren dan duim.
Succes en knuffel want als ik mijn gevoel herinner dan kan jij die nu wel gebruiken!
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
dank je Dorien, ik weet dat het geen zin heeft om boos te worden en dat zij er ook niets aan kan doen, maar het komt nu gewoon allemaal zo bovenop elkaar dat ik er idd heel erg opgefokt van wordt en even niet meer weet wat te doen. Misschien dat ik idd straks maar een speentje ga kopen en kijk of ze die nu wel wil, want voorheen wilde ze die niet. Als ze stopt met duimen, prima, maar als ze daardoor zo moeizaam gaat slapen en mij (naja, mijn borsten) nodig heeft om in slaap te vallen, dan ben ik er echt niet blij mee.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Ik kan me je frustratie helemaal voorstellen. Zeker als je denkt dat ze lekker gaat slapen (bijna weggedoezeld) en ze op het moment dat je haar in bed legt in verzet komt. Misschien is het even wennen aan een nieuwe manier om zichzelf tot rust te brengen? Ik heb helaas geen tips, want hier een mannetje dat nog steeds moeilijk (in)slaapt, nooit geduimd heeft en nooit een speen geaccepteerd heeft (voordeel is wel dat ik het niet hoef af te leren
). Sterkte!

hoe gaat het nu met E line?? en met jou??
Trotse mama van J en T