Justine, fijn dat jij weer wat opknapt!! Blijf je wel heel rustig doen? Tenminste zo rustig als mogelijk is?
Gelukkig heeft Daan helemaal niets van het vuurwerk gemerkt. Overdag was het al een vreselijk geknal en sliep hij lekker door. Daar was ik wel blij mee. Als hij om 00:00 uur wakker zou worden zou ik niet erg vinden maar als hij elke keer van die knallen wakker zou worden dan hadden we onze handen vol gehad met een vermoeide baby denk ik.
Levi had wel meer moeite. Tijdens zijn middagslapen wed hij huilend wakker.
Eind van de middag, vanaf 16:30 uur was ik alleen thuis met de jongens. Walter was naar de kerk. Daan slaapt meestal net voor of rond het eten een klein uurtje (ipv slapen tot de volgende voeding) Gelukkig is hij heel tevreden als je hem dan uit bed haalt. Dan ligt hij gewoon lekker in de box. Ik vind het zo apart dat zo'n kleine baby er al gezellig bij wil liggen, maar het is wel gezellig. Dus vanaf 17:30 uur had ik een klein hoopje mens in de box liggen, die lekker geluidjes aan het maken was

Ik zat met de jongens aan tafel die broccoli aten. Ik had beloofd dat bij goed eten ze lekker mochten douchen, nou ze aten niet maar ze vraten! Dus hen daarna onder de douche. Ik de keuken opgeruimd. Toen Daan lekker gewassen en schone kleren. Daan in het wipstoeltje meegenomen in de badkamer en de jongens afgedroogd. Daan nog altijd superschattig en tevreden (echt zoiets heb ik echt nog niet meegemaakt bij de anderen!!!!) Jongens aangekleed en toen nog voor kunnen lezen (en samen bidden, dat is ook zo mooi met die kleine mannetjes!). Het was inmiddels 19u en toen begon Daan wat te piepen. De jongens in bed gelegd en toen Daan gaan voeden.
Vanaf 19:30 uur was het hier stil, dacht ik.. Levi was een beetje verdrietig, hij vond het maar eng die knallen. De babyfoon met lampjes aangezet en toen was het goed.
Toen kwam ik beneden en stond de tafel netjes gedekt!!! Walter en ik heeriljk gegourmet!
Na het gourmetten ben ik een rondje gaan rennen (ja, we hadden donderdag bevriende buren op visite en zij is dus nu zwanger maar wil daarna weer gaan hardlopen, dus ik ging vast oefenen) Nog even bij de buren geweest, wij moeten twee weken op het huis passen en de 3 katten verzorgen.
Daarna Daan wakker gemaakt en in bed gaan voeden, dat was rond 22:00 uur. Toen nog een klein uurtje geslapen.
Joas en Levi wakker gemaakt en bij ons op bed met warme chocolademelk gezeten en gekeken naar het vuurwerk. Daan sliep heerlijk. Die kwam pas 6:08 uur

Daarna m'n bedje weer ingekropen. Walter ging me de oudsten rond 8:30 uur naar beneden en ik mocht blijven slapen. Hij is nu weer naar de kerk met Joas en levi speelt bij me op bed en daan slaapt nog altijd van de voeding van 6 uur...
Overigens doet hij dit niet altijd hoor!! Meestal slaapt hij nog zo'n 3/3,5 uur na de voeding 's morgens vroeg.
Uit de kerk komen mijn ouders hier koffie drinken, verder een rustig dagje met de jongens.
Ik denk dat buikspieroefeningen wel een idee zijn Chantal voor jou! Mag dat al na de ks? Ik ga het binnenkort ook maar eens doen. Ik heb namelijk het idee dat mijn buik dikker word ipv dunner. Met dank aan alle snoepgoed die je in december eet en toch dat je ook meer thuis/binnenzit door zo'n kleine baby.
Ik wandel zelden tot nooit met Daan, hij is me veel te snel weer moe en als ik ga wandelen valt hij alweer in slaap. Ik vind het heeriljk om hem in de box te leggen en hem dan gewoon vanaf een afstandje te observeren. Kom je dan bij de box, ga je tegen hem praten dan krijg je toch zo'n mega lieve lach!!! Had ik al gezegd dat ik verliefd ben??
De borstvoeding gaat over het algemeen beter. Ik ben inderdaad bezig met blokvoeden! Dat scheelt echt wel in spuiten!! Alleen nu heeft Daan weer iets nieuws: hij laat elke keer los om daarna weer aan te happen, alleen niet echt met een reden volgens mij. Hij is niet gespannen, huilt niet o.i.d.