Hellup, met de hand kolven lukt niet

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Truus
J&J SANTORINI

Hellup, met de hand kolven lukt niet

Bericht door Truus »

Ik (zwollenaar nu) ben onverwachts logeren bij mijn collega/vriendin (utrecht) Hartstikke gezellig natuurlijk, maar geen kolf mee. Ik dacht dat valt vast wel mee met de stuwing en anders kolf ik er met de hand wel wat uit..... Dom dom dom.

Zit nu met übervolle borsten en krijg alleen wat druppels tevoorschijn. Au. Nu heeft E. heel lief even rondgebeld of er iemand in haar vriendenkring even een kolf te leen heeft. En ja, gelukkig!
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Re: Hellup, met de hand kolven lukt niet

Bericht door MarietteD »

Oef... gelukkig heeft ze iemand gevonden! Zou mij ook niet lukken denk ik. Veel plezier daar verder!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Oeh wat lastig. Ik lek in zulke gevallen nog steeds :roll:
Had je eerst met een lekker warnme natte doek je borsten voorbereid? Dat wil mij nog wel eens helpen met toeschieten.
Mamalon
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Ha! Verlost! :mrgreen:

Voor het eerst een handkolf mogen proberen van medela. Wát een fijn ding zeg. Als ik nog 's een derde krijg, misschien maar eens voor dit soort gelegenheden aanschaffen. Zo meegenomen. :)
En ja handkolven. Misschien baart oefening kunst? Het lukt mij in ieder geval (nog) niet.
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

maar misschien is handkolven juist wel lastig als je borsten zo overvol zijn?
Fijn dat het zo geregeld kon worden!
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
wennetje

Bericht door wennetje »

Mij is met de hand kolven nog nooit gelukt dus fijn dat je een handkolf kon lenen!! Wat een opluchting, pfoe
Floor83
J&J SANTORINI

Bericht door Floor83 »

Truus schreef:Ha! Verlost! :mrgreen:

Voor het eerst een handkolf mogen proberen van medela. Wát een fijn ding zeg. Als ik nog 's een derde krijg, misschien maar eens voor dit soort gelegenheden aanschaffen. Zo meegenomen. :)
En ja handkolven. Misschien baart oefening kunst? Het lukt mij in ieder geval (nog) niet.
J, fijne kolf is dat. Die heb ik hier ook. Toen ik een paar maanden alleen maar kolfde omdat Tyg0 niet aan de borst wilde had ik ook een dubbelzijdige electrische hier staan van een vriendin. Maar ik kolfde alleen met de handkolf.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Suuz

Bericht door Suuz »

Kolven met de hand lukte mij ook nooit, terwijl met de handkolf er binnen 5 min meer dan 250cc eruit was.. Gelukkig ben je verlost van je overvolle borsten.
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Aj da's altijd vervelend. ik heb zoiets ook ooit gehad toen C. een nachtje ws logeren en hij al ruim een jaar was. Auw auw auw ik zat echt bijna tegen een bo aan!
Plaats reactie