Nog even en mijn kleine mannetje wordt alweer 2. Ik wil graag zelf een uitnodiging maken voor zijn feestje maar heb totaal geen inspiratie en google helpt me ook al niet echt. Hebben jullie nog leuke ideeën?
Hij houdt van tractors/ auto's en paarden. Ik wil niet iets commerciels en het liefst helemaal zelf knutselen waarin hij zelf ook een aandeel kan hebben.
Ik heb al gekeken voor een kaart met een foto maar dan ben ik gewoon zo 30 euro kwijt, dat vind ik toch ook wel weer overdreven.
uitnodiging maken. ideeën gevraagd
- mAmArianne
- J&J SANTORINI
Re: uitnodiging maken. ideeën gevraagd
Op gekleurd papier printen wat je de mensen wilt zeggen (waar hoe laat wanneer)
Dan een kleurplaat verkleinen zodat er 4 op een a4tje passen en hem die laten inkleuren, verven, beplakken, etc.
Is dat iets?
Dan een kleurplaat verkleinen zodat er 4 op een a4tje passen en hem die laten inkleuren, verven, beplakken, etc.
Is dat iets?
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Leuke idee, Arianne.
Voor een fotokaart hoef je toch niet zoveel geld kwijt te zijn?
Je kan met verschillende programma's teskt naast/op fotos zetten. Als je ze laat afdrukken bij foto.com, kost dat geen drol.
Voor een fotokaart hoef je toch niet zoveel geld kwijt te zijn?
Je kan met verschillende programma's teskt naast/op fotos zetten. Als je ze laat afdrukken bij foto.com, kost dat geen drol.
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Misschien bedoel je dat wel hoor, maar dan zou ik de ingekleurde versie inscannen en uitprinten. Anders wordt het misschien een beetje veel? Kijk anders eens op pinterest.com, daar staan ook leuke dingen op.mAmArianne schreef:Op gekleurd papier printen wat je de mensen wilt zeggen (waar hoe laat wanneer)
Is dat iets?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Bij ka@rtje2g0 was ik toch echt maar een paar euro kwijt. En ik had een leuke uitnodiging gemaakt!
Bij twee jaar deed ik trouwens nog geen uitnodigingen, ik belde de mensen gewoon op
Bij twee jaar deed ik trouwens nog geen uitnodigingen, ik belde de mensen gewoon op