Gewone leven start weer maandag.
Gewone leven start weer maandag.
Komende maandag gaat hier het gewone leven weer beginnen na 2 weken met zijn allen thuis geweest te zijn. We hebben er intens van genoten. Soms wil ik wel weer dat het gewone leven weer begint, maar nu totaal nog niet. Iedereen kan zich nog heerlijk vermaken.
Voor T hijs gaat er weer iets veranderen. Hij gaat weer terug naar de gastouder. Hij heeft ivm het zwangerschapsverlof van de gastouder 4 maanden op het KDV gezeten.
We zijn laatst alweer een keertje bij de gastouder op visite geweest en hij heeft daar lekker gespeeld.
Vandaag begon ik er weer over. Maandag ga je weer naar E. De hele dag is hij er mee bezig geweest. En hij heeft het er maar over dat ik hem weer op moet komen halen.
Hij ging al met het planbord van Am ber aan de haal om aan te wijzen op welke dag hij weer heen moest en wanneer naar opa en oma en wanneer mama vrij is en wanneer papa vrij is.
Ben benieuwd hoe hij weer kan wennen..... Het is een makkelijk ventje, maar wel erg gehecht aan structuur.
Mar
Voor T hijs gaat er weer iets veranderen. Hij gaat weer terug naar de gastouder. Hij heeft ivm het zwangerschapsverlof van de gastouder 4 maanden op het KDV gezeten.
We zijn laatst alweer een keertje bij de gastouder op visite geweest en hij heeft daar lekker gespeeld.
Vandaag begon ik er weer over. Maandag ga je weer naar E. De hele dag is hij er mee bezig geweest. En hij heeft het er maar over dat ik hem weer op moet komen halen.
Hij ging al met het planbord van Am ber aan de haal om aan te wijzen op welke dag hij weer heen moest en wanneer naar opa en oma en wanneer mama vrij is en wanneer papa vrij is.
Ben benieuwd hoe hij weer kan wennen..... Het is een makkelijk ventje, maar wel erg gehecht aan structuur.
Mar
Re: Gewone leven start weer maandag.
Vind het ook wel weer lekker dat het gewone leven weer begint. Meer structuur en regelmaat. Merk aan de kinderen dat ze daar wel weer aan toe zijn. Hoe saai het soms ook is, de kids gedijen toch het best als alles een beetje hetzelfde verloopt.
Spannend voor Thijs. Hoop dat het hem bevalt.
Spannend voor Thijs. Hoop dat het hem bevalt.
mama van W essel (26 februari 2007), R uben (2 mei 2009), D äphny (31 juli 2010) en Ph äedra (24 augustus 2013)
Ik ben er nog niet aan toe en volgens mij heeft mijn vriend de nog helemaal geen zin in. we zijn deze week pas echt lekker an het genieten. ondanks dat er wat in de lappenmand liggen.De kinderen genieten ervan dat papa thuis is. A gaat niet meer naar de psz tot ze naar school gaat. We gaan nog een paar dagen naar terschelling.
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Mijn haakblog
Ik kijk echt naar maandag uit, alles weer normaal! Heb het nooit zo gehad, maar dit keer wel. Ik heb best redelijk wat kunnen bijslapen, maar toch mis ik ook wel mijn 'gewone ritme' en structuur. Toch gek, Marit gaat nog maar een paar maanden naar school....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Wij hebben nog 3,5 week voor het gewoon wordt. Hopelijk nog wat droog weer met camperen.
El Nina, maakt er een potje van dit jaar.
El Nina, maakt er een potje van dit jaar.
mv J ('04) en N ('12)
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
-----------------------------------------
Laat tegenslag je er niet van overtuigen dat het fout was om te proberen.
De eerste week van de vakantie was lekker, hoewel we erg moe waren. De tweede week waren we meer uitgerust maar begonnen de irritaties over en weer flink op te spelen. Het is dus voor ons wel tijd om weer in het normale ritme te komen. Achteraf denk ik dat we niet goed gebruik hebben gemaakt van de vakantie. Ik neem mij dan ook voor dat in het vervolg wel anders te doen, dit was niet zo gezellig.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009
Zorgen moet je doen, niet maken
Zorgen moet je doen, niet maken
- channiemam
- J&J HAWAII
Ik vind het nog zo lekker, niet dat gestress smorgens maar gewoon lekker rustig de dag beginnen.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
hier start het dinsdag weer.
aan de ene kant wel lekker om weer een beetje ritme te hebben, aan de andere kant genieten we ook nog. zo lekker om ontspannen op te starten 's ochtend.
aan de ene kant wel lekker om weer een beetje ritme te hebben, aan de andere kant genieten we ook nog. zo lekker om ontspannen op te starten 's ochtend.
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
hier starten we woensdag pas weer.. heb dinsdagochtend al een ballorig-ochtend ingepland! we zullen waarschijnlijk de enige zijn daar, misschien met nog wat kleintjes of kinderen van onze school die als enige vrij is 

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Flo heeft er erg veel zin in, ik van de ene kant ook wel weer. Maar het haasten in de ochtend, de overvolle drukke dagen trekken me niet echt. Ik krijg nu meer gedaan van de dingen die thuis nog moeten gebeuren.
Waar ik dan weer wel heel veel zin in heb, is een week later. Als het goed is, gaat W@lt dan beginnen op zijn school en dan hebben we twee schoolgaande kinderen! Dat betekent dat op mijn niet werkdagen ik iets meer ruimte en tijd (hopelijk) krijg!
Waar ik dan weer wel heel veel zin in heb, is een week later. Als het goed is, gaat W@lt dan beginnen op zijn school en dan hebben we twee schoolgaande kinderen! Dat betekent dat op mijn niet werkdagen ik iets meer ruimte en tijd (hopelijk) krijg!
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
Nou idd, en ik heb weer een knoop in m'n maag... Walter was heerlijk 2 weken bij mij thuis en morgen sta ik er weer alleen voor. Mijn praatpaal is dan weer weg, ookal hoort hij elke dag hetzelfde... Ik voel het aan heel mijn lijf dat hij morgen weer vroeg weg is.
Ik vind het voor de rust in huis wel lekker. Joas en Levi samen hebben af en toe wat moeite met lief samenspelen
Joas bemoederd nogal graag. Joas alleen speelt heel lief, Levi alleen speelt heel lief maar samen is het hier wat meer kabaal. Het was dan ook wel een lange vakantie doordat je weinig naar buiten kon. En wij met Daan ook niet zo heel veel ondernemen.
Ik vind het voor de rust in huis wel lekker. Joas en Levi samen hebben af en toe wat moeite met lief samenspelen

ow heb er zoveel zin in dat de scholen weer open gaan
heerlijk weer in mijn ritme kids halen enz.

heerlijk weer in mijn ritme kids halen enz.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Onze oudste heeft wel weer zin om morgen naar school te gaan. Sinds vorige week zijn ze gewoon weer naar kdv en vakantie-bso geweest. Een (1) week met zijn allen thuis in de winterperiode vinden wij wel genoeg. Ik neem liever vrij met mooi weer om buiten aan te rommelen.
Enige nadeel vind ik die wekker om 6 uur, maar daar heb ik alweer een weekje aan kunnen wennen gelukkig.
Enige nadeel vind ik die wekker om 6 uur, maar daar heb ik alweer een weekje aan kunnen wennen gelukkig.
Moeder van Sv@n (16), Ti3s (14) en M@tte (11)
- mama talla
- J&J HAWAII
Onze jongens hebben ook weer zin om naar school te gaan. Het normale ritme is fijn, weer met vriendjes spelen, bezig zijn de hele dag (ipv binnen zitten en vervelen). Ik zie er wel tegen op, het zal wel stil worden hier in huis. En voor mij zal het ook gek zijn om niet aan het werk te gaan, mijn ritme wordt compleet anders.
Groetjes Jikke
Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (28), Orland (25) en Melvin (23)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Marc is vorige week weer begonnen met werken, maandag gaat Anouk ook weer. Ik zou nog wel langer vakantie willen hebben, maar dan wel met Marc erbij. Heb het gevoel dit jaar niet echt vakantie te hebben gehad helaas.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
niet tegenop zien hoor! juist heeeerlijk genieten van het niks doen! je weet waarvoor je het doet. en wie weet zijn dit de laatste paar maanden in een heleboel jaar dat je echt niks moet/mag doen. dus op de bank, voetjes omhoog, tv erbij, computer erbij en jippen met een kop thee.mama talla schreef:Onze jongens hebben ook weer zin om naar school te gaan. Het normale ritme is fijn, weer met vriendjes spelen, bezig zijn de hele dag (ipv binnen zitten en vervelen). Ik zie er wel tegen op, het zal wel stil worden hier in huis. En voor mij zal het ook gek zijn om niet aan het werk te gaan, mijn ritme wordt compleet anders.
Groetjes Jikke
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011