Ik wil graag een taart maken met chocobiscuit. Kun je dan beter chocobiscuitmix gebruiken, of gewone biscuitmix en dan chocolade toevoegen?
Alvast bedankt maar weer!
chocobiscuitmix?
Moderator: Chantal
- channiemam
- J&J HAWAII
Re: chocobiscuitmix?
Beide kan maar ik vindt de choco is erg lekker. Niet te overheersend.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ik ben niet zo gek op de chocobiscuitmix, vind het allemaal wat te veel in combi met de marsepein. Ik gebruik wel chocoladevulling maar dan i.c.m. de gewone biscuitmix.
Ik weet niet of chocolade door de gewone biscuitmix goed gaat, misschien wordt je biscuit dan wel niet luchtig en hoog. Je kunt het proberen, maar als je zeker wilt zijn neem je de chocobiscuitmix.
Ik weet niet of chocolade door de gewone biscuitmix goed gaat, misschien wordt je biscuit dan wel niet luchtig en hoog. Je kunt het proberen, maar als je zeker wilt zijn neem je de chocobiscuitmix.
Ik doe er wel eens een laar scheppen cacao doorheen. Dan gebruik ik wel iets mee ei, anders wordt he snel wat droger. Werkt goed hoor!
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Ik heb onlangs de chocobiscuitmix van funcakes gebruikt; heerlijk luchtig en mooi hoog geworden!
En hij viel erg in de smaak hier bij de chocolademonsters....
Ik durf de gok met zelf chocolade door de biscuitmix te mengen niet te nemen, ben dan idd. ook bang dat het niet luchtig/hoog wordt, en dan kan je weer opnieuw beginnen...
En hij viel erg in de smaak hier bij de chocolademonsters....

Ik durf de gok met zelf chocolade door de biscuitmix te mengen niet te nemen, ben dan idd. ook bang dat het niet luchtig/hoog wordt, en dan kan je weer opnieuw beginnen...
S@ndra mv R ick (28-9-2001), I ris (23-12-2003) & J urn (22-12-2006)
Ik heb sachermix gehaald bij de taartenbakshop hier om de hoek, dus ik ga het gewoon eens proberen.
Ik twijfel alleen nog over de vulling:
Ik zit te denken over ganache of bonbonblocvulling en daar twee lagen van,
of een laag ganache/bonbonblocvulling en een laag met slagroom en schijfjes banaan.
Ik twijfel alleen nog over de vulling:
Ik zit te denken over ganache of bonbonblocvulling en daar twee lagen van,
of een laag ganache/bonbonblocvulling en een laag met slagroom en schijfjes banaan.