Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 12/1
Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 12/1
want wij zitten straks om 14.00uur alweer bij de huisarts.
R uben is weer erg verkouden sinds woensdag, hoest de longen uit zijn lijf, heeft koorts, en sinds gister heeft hij ook oorpijn. We slapen dus alweer een heel aantal nachten bijna niet.
Dus de huisarts gebeld en we kunnen vanmiddag terecht. Volgende week wordt R uben geopereerd en dan moet hij wel beter zijn.
R uben is weer erg verkouden sinds woensdag, hoest de longen uit zijn lijf, heeft koorts, en sinds gister heeft hij ook oorpijn. We slapen dus alweer een heel aantal nachten bijna niet.
Dus de huisarts gebeld en we kunnen vanmiddag terecht. Volgende week wordt R uben geopereerd en dan moet hij wel beter zijn.
Laatst gewijzigd door Mieke op do jan 12, 2012 12:22 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar....
He, balen. Lastig he, als het niet beter wil gaan.
En inderdaad alles proberen er aan te doen dat 'ie volgende week iig níet ziek is!
Groet en succes,
Joke
En inderdaad alles proberen er aan te doen dat 'ie volgende week iig níet ziek is!
Groet en succes,
Joke
beterschap en sterkte!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
O hij zag er zo zielig uit vrijdag
. Beterschap.

@Annemarie, na vrijdag werd het alleen maar erger helaas.
Net terug van de huisarts:
conclusie hij heeft bronchitus en een loopoor. Ik zag vanmorgen al dat er allemaal troep in zijn oor zat nadat ik de huisarts had gebeld, dus de conclusie loopoor had ik al getrokken.
Hij heeft een ab kuur gekregen voor een week, omdat hij wel opgeknapt moet zijn voor volgende week woensdag ivm de operatie. Anders kan die niet doorgaan.
Donderdag moet ik nog met hem naar de kno arts voor een nieuwe beoordeling voor wel of geen buisjes tegelijk. Nu is alleen de afspraak gemaakt om zijn neusamandelen te verwijderen.
Net terug van de huisarts:
conclusie hij heeft bronchitus en een loopoor. Ik zag vanmorgen al dat er allemaal troep in zijn oor zat nadat ik de huisarts had gebeld, dus de conclusie loopoor had ik al getrokken.
Hij heeft een ab kuur gekregen voor een week, omdat hij wel opgeknapt moet zijn voor volgende week woensdag ivm de operatie. Anders kan die niet doorgaan.
Donderdag moet ik nog met hem naar de kno arts voor een nieuwe beoordeling voor wel of geen buisjes tegelijk. Nu is alleen de afspraak gemaakt om zijn neusamandelen te verwijderen.
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update
He vervelend, vooral ook met die operatie in het vooruitzicht. Hopelijk slaat de ab snel aan en kan hij volgende week geopereerd worden. Beterschap!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Volgens mij werkt de ab goed, hij heeft geslapen van 19.00uur tot 8.00uur vanmorgen.
Hij hoest ook minder erg, en heeft geen oorpijn meer, maar dat zal ook wel komen omdat de druk daar nu weg is.
Hij wil nu toch wel graag ook logeren bij opa en oma. Daar zou hij van donderdag tot zaterdag heen. Nog maar even aanzien hoe het gaat.
Hij hoest ook minder erg, en heeft geen oorpijn meer, maar dat zal ook wel komen omdat de druk daar nu weg is.
Hij wil nu toch wel graag ook logeren bij opa en oma. Daar zou hij van donderdag tot zaterdag heen. Nog maar even aanzien hoe het gaat.
fijn dat het weer wat beter gaat.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
zielig zo`n ziek kind. Die ab is toch wel een wondermiddel hè.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 5/1
Update van vandaag:
R uben hoest nog wel, en zijn neus loopt lekker leeg. Hij heeft geen oorpijn meer.
Vanmorgen bij de kno arts geweest, en die zei: je kan 2 dingen of afwachten of alleen de neusamandelen helpen of toch gelijk ook buisjes.
Omdat we bij Lis@nne de ervaring hebben dat ze na 3 maanden alsnog buisjes moest, heb ik maar gekozen om volgende week ook gelijk buisjes te laten plaatsen.
Dat kon gelukkig ingepland worden, we moeten dan wel later in het ziekenhuis zijn, pas om 12.45uur, en hij moet dus 6 uur van te voren nuchter zijn, dus dat gaat wel moeilijk worden denk ik.
Verder klaagde Jon@than vannacht en vanmorgen ook over oorpijn. Hij is ook erg verkouden en hoest ook heel erg.
Dus ik heb maar gelijk gevraagd of ze ook even Jon@thans oren na wilde kijken(anders moest ik weer een afspraak maken met de huisarts)
Gelukkig vond ze dat geen probleem, hoewel Jon@than geen patient is daar.
En Jon@than heeft dus ook een middenoorontsteking, dus die zit ook aan de ab en de oordruppels.
Ik ben het echt een beetje zat, afgelopen jaar al zoveel gekwakkel en ziekte gehad met de kids en manlief, en dit jaar begint niet beter.
R uben hoest nog wel, en zijn neus loopt lekker leeg. Hij heeft geen oorpijn meer.
Vanmorgen bij de kno arts geweest, en die zei: je kan 2 dingen of afwachten of alleen de neusamandelen helpen of toch gelijk ook buisjes.
Omdat we bij Lis@nne de ervaring hebben dat ze na 3 maanden alsnog buisjes moest, heb ik maar gekozen om volgende week ook gelijk buisjes te laten plaatsen.
Dat kon gelukkig ingepland worden, we moeten dan wel later in het ziekenhuis zijn, pas om 12.45uur, en hij moet dus 6 uur van te voren nuchter zijn, dus dat gaat wel moeilijk worden denk ik.
Verder klaagde Jon@than vannacht en vanmorgen ook over oorpijn. Hij is ook erg verkouden en hoest ook heel erg.
Dus ik heb maar gelijk gevraagd of ze ook even Jon@thans oren na wilde kijken(anders moest ik weer een afspraak maken met de huisarts)
Gelukkig vond ze dat geen probleem, hoewel Jon@than geen patient is daar.
En Jon@than heeft dus ook een middenoorontsteking, dus die zit ook aan de ab en de oordruppels.
Ik ben het echt een beetje zat, afgelopen jaar al zoveel gekwakkel en ziekte gehad met de kids en manlief, en dit jaar begint niet beter.
He bah, weer eentje met oorontsteking erbij. Hopelijk slaat ook bij hem de ab snel aan. Wel fijn dat je even door de kno-arts kon laten kijken. Hopelijk blijft het hier bij voor dit jaar! Fijn dat je kleinste mannetje weer wat opknapt!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
He Mieke, wat een vreselijke pech weer. Ik hoop dat de operatie volgende week door kan gaan en dat je dan 1 patiënt definitief af kan vinken voor dit jaar...
Succes met alle zieken!
Succes met alle zieken!
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Dat valt tegen. Soms weet je even niet meer waar je je geduld vandaan moet halen he, dan ben je zo ontzettend toe aan gewoon gewoon. Beterschap voor nu.
Mamalon
nog eentje erbij..
het valt me altijd wel op dat er in 1 gezin altijd meerdere kinderen kno patiëntjes zijn. en in andere gezinnen helemaal niet.
beterschap!
het valt me altijd wel op dat er in 1 gezin altijd meerdere kinderen kno patiëntjes zijn. en in andere gezinnen helemaal niet.
beterschap!
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Ja helaas hebben wij 3 kno kindjes.Chantal schreef:nog eentje erbij..
beterschap!
maar ml en ik hebben als kind ook heel veel oorontstekingen gehad, zal toch wel erfelijk zijn
Vervelend Mieke!
Manlief was als kind ook een echt KNO kindje, maar onze kids hebben dat gelukkig niet mee gekregen.
Manlief was als kind ook een echt KNO kindje, maar onze kids hebben dat gelukkig niet mee gekregen.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8!
)

Morgen is het zover.
dan worden R ubens neusamandelen verwijderd en krijgt hij buisjes.
Hij mag tot 6.45uur eten, dus we gaan hem iets eerder wakker maken, in de hoop dat hij dan wil eten.
Om 12.45uur moet ik met hem in het ziekenhuis zijn. Manlief brengt ons weg, en komt ons als we klaar zijn ophalen(het is niet handig dat hij mee gaat, bij Lis@nne operatie werd hij met een brancard de zaal opgereden omdat hij was flauw gevallen)
Ik vind het toch best spannend, niet de operatie opzich, maar het moment dat hij onder narcose gaat. dat vind ik zo'n naar gezicht.
maar de tas staat gepakt, cadeautje zit erin. En R uben heeft er zin in!
dan worden R ubens neusamandelen verwijderd en krijgt hij buisjes.
Hij mag tot 6.45uur eten, dus we gaan hem iets eerder wakker maken, in de hoop dat hij dan wil eten.
Om 12.45uur moet ik met hem in het ziekenhuis zijn. Manlief brengt ons weg, en komt ons als we klaar zijn ophalen(het is niet handig dat hij mee gaat, bij Lis@nne operatie werd hij met een brancard de zaal opgereden omdat hij was flauw gevallen)
Ik vind het toch best spannend, niet de operatie opzich, maar het moment dat hij onder narcose gaat. dat vind ik zo'n naar gezicht.
maar de tas staat gepakt, cadeautje zit erin. En R uben heeft er zin in!
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 10/1 opera
Wat spannend. Ik duim mee dat alles goed verloopt.
Marijke, moeder van Eva (september 2007) en Lena (juni 2009) en Daan (februari 2013)
Jullie zijn er al. maar wou jullie toch nog even succes wensen. Hopelijk gaat het hierna wat beter allemaal.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Hopelijk is hij nu al geweest. Alles goed gegaan?
Mamalon
Hij moet morgen!
Mijn titel is misschien wat verwarrend, zal het even aanpassen
Mijn titel is misschien wat verwarrend, zal het even aanpassen
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 11/1 opera
Oh, misschien hebben we het ook wel verkeerd gelezen. Nou succes dan alvast.
Mamalon
wat een gekwakkel. Dat is idd een waardeloos begin van het nieuwe jaar. Heel veel succes morgen. Altijd erg naar als jouw kindje onder het mes moet. Ik zal aan jullie denken.
Spannend als je kind geopereerd moet worden, 1x meegemaakt. Ik sta altijd aan de 'andere kant', dat heb ik toch liever. Gelukkig dat hij er zin in heeft erpn er nu al tegenop zie.
Wel vreemd dat het pas 'smiddags is. Hier hebben ze die operaties altijd 'smorgens ivm nuchter zijn.
Heel veel succes, denk aan jullie!
Wel vreemd dat het pas 'smiddags is. Hier hebben ze die operaties altijd 'smorgens ivm nuchter zijn.
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
Ze hebben hier 's morgens een groep kinderen(met een groepje krijg je uitleg, en dan gana de kids na elkaar onder het mes), en dus 's middags nog een groep kinderen.Floor83 schreef:Spannend als je kind geopereerd moet worden, 1x meegemaakt. Ik sta altijd aan de 'andere kant', dat heb ik toch liever. Gelukkig dat hij er zin in heeft erpn er nu al tegenop zie.
helaas hebben wij de pech dat we 's middags moeten.
Hij zou eerst alleen neusamandelen verwijderen hebben, maar nu moeten er toch ook buisjes geplaatst worden. Want we hadden eerst de afspraak staan om 10.00uur.
- channiemam
- J&J HAWAII
ik zal aan je denken morgen! hopelijk geeft het goed effect!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Heel veel succes en sterkte straks voor je kleine mannetje M ieke!!
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
Heel veel succes en sterkte met de operatie!
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
heel veel succes vandaag! hopelijk duurt het wachten niet te lang en zijn de klachten straks snel verdwenen!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Sterkte, Mi eke en R uben!
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
Bedankt voor de reacties allemaal.
R uben was vanmorgen helaas al om 6uur wakker, beetje vroeg. Maar in dit geval ook wel weer handig, hij heeft toen nog 2 boterhammen gegeten.
Nu mag hij nog water, thee of appelsap tot 10.45uur.
R uben was vanmorgen helaas al om 6uur wakker, beetje vroeg. Maar in dit geval ook wel weer handig, hij heeft toen nog 2 boterhammen gegeten.
Nu mag hij nog water, thee of appelsap tot 10.45uur.
Ergens wel fijn inderdaad dat hij uit zichzelf wakker werd en nog kon eten.
Maakt het vast iets makkelijker om de ochtend door te komen.
Sterke vandaag
Maakt het vast iets makkelijker om de ochtend door te komen.
Sterke vandaag
Gerrie, (pleeg)moeder van J (2005), H (2006), E (2007), M (2009) en S (2013) en soms een crisis plaatsing.
Hij was zo verdrietig net.
Lis@nne was een peer aan het eten(in de keuken, want R uben was in de woonkamer, en ik wilde niet dat hij zag dat Lis@nne wat zou eten)
Maar hij kwam de keuken in, en vroeg of hij ook fruit mocht, toen ik zei dat het niet mocht omdat hij naar het ziekenhuis moest, wilde hij een boterham. maar ja dat mocht ook niet.
Dikke tranen natuurlijk.
Wel sneu
Lis@nne was een peer aan het eten(in de keuken, want R uben was in de woonkamer, en ik wilde niet dat hij zag dat Lis@nne wat zou eten)
Maar hij kwam de keuken in, en vroeg of hij ook fruit mocht, toen ik zei dat het niet mocht omdat hij naar het ziekenhuis moest, wilde hij een boterham. maar ja dat mocht ook niet.
Dikke tranen natuurlijk.
Wel sneu
Wat sneu
Hoe laat wordenjullie inhetziekenhuis verwacht?
Heelveel sterkte.
Heelveel sterkte.
We moeten ons om 12.45uur melden.Mirjam schreef:Wat sneu
Heelveel sterkte.
Dan krijgen we eerst uitleg met een groep andere kinderen.
Meestal start dan een uur later het operatieprogramma.
Hopelijk is hij dan als 1 van de eersten aan de beurt.
Hier ook KNO gerommel, ik herken je getob! Na keel en neusamandelen eruit even rustig maar oren bleven af en toe nachtelijke pijn geven door vocht achter trommelvliezen. Zodra het verkoudhedenseizoen begon, begonnen ook de oorontstekingen weer. Ik zat 2 januari ook weer bij de KNO arts en hij krijgt 2 februari buisjes. KNO arts is daar steeds heel terughoudend mee geweest. Tijdens neus/keelamandelen operatie alleen oren doorgeprikt, geen buisjes. Spraakontwikkeling schiet maar niet op omdat hij slecht hoort. Nu moet hij alsnog
dus hadden ze het toen ook maar meteen gedaan.
Hier echter groot anesthesie trauma. Ik heb nog nooit zo'n paniek in zijn ogen gezien en hij was het contact met mij helemaal kwijt, hoorde me niet (trut van anesthesist kletste zo hard tegen hem) en zag me niet omdat hij door 3 man vastgehouden werd en hij er niets meer van begreep. Ik hoop van harte dat het voor jouw kind beter verloopt. Joris is nog een maand 's nachts heel angstig wakker geworden.
Nu dus duidelijk hele andere afspraken gemaakt: op schoot en geen lopende band werk maar even tijd en rust nemen en MIJ aan het woord laten en hem uitleggen wat er gaat gebeuren. Ik voorzie dat we er nog vaker heen moeten namelijk....
Heel veel sterkte vandaag!!!

Hier echter groot anesthesie trauma. Ik heb nog nooit zo'n paniek in zijn ogen gezien en hij was het contact met mij helemaal kwijt, hoorde me niet (trut van anesthesist kletste zo hard tegen hem) en zag me niet omdat hij door 3 man vastgehouden werd en hij er niets meer van begreep. Ik hoop van harte dat het voor jouw kind beter verloopt. Joris is nog een maand 's nachts heel angstig wakker geworden.
Nu dus duidelijk hele andere afspraken gemaakt: op schoot en geen lopende band werk maar even tijd en rust nemen en MIJ aan het woord laten en hem uitleggen wat er gaat gebeuren. Ik voorzie dat we er nog vaker heen moeten namelijk....
Heel veel sterkte vandaag!!!
He get wat zielig toch voor hem dat hij niet mag eten.
Hopelijk is hij inderdaad vroeg aan de beurt. Als hij in het ziekenhuis is, zou hij dan wat meer afgeleid zijn dan nu?
Nou sterkte Mieke, met Ruben. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Hopelijk is hij inderdaad vroeg aan de beurt. Als hij in het ziekenhuis is, zou hij dan wat meer afgeleid zijn dan nu?
Nou sterkte Mieke, met Ruben. Ik duim voor je dat alles goed gaat.
Mamalon
Het forum lag er gister uit dus ik kon geen update plaatsen.
Maar het is echt heel goed gegaan.
We moesten ons om 12.45uur melden. R uben was wel even boos, want hij wilde niet.
Maar toen we eenmaal binnen waren was het ook wel goed.
Toen kregen we uitleg van hoe het zou verlopen aan de hand van een fotoboek.
Toen naar de zaal waar zijn bed al klaar stond. De verpleegkundige kwam naar ons toe, dat
R uben gelijk in de pyama mocht en een zetpil, want hij zou samen met een ander meisje bijna geholpen worden(normaal zouden ze pas om 13.45uur starten met het operatieprogramma waar R uben bij ingedeeld was, maar omdat er 2 kinderen van het ochtendprogramma te laat nog gegeten hadden, moesten die wachten ot ze lang genoeg nuchter waren en mochten wij dus eerder)
Om 13.20uur gingen we naar de operatiekamer en kreeg hij een kapje op. Hij lag op de operatietafel, en dat ging heel goed, hij bleef rustig liggen en blies goed in het kapje. Ik hield zijn handen vast, en praatte rustig tegen hem. En toen deed hij zijn ogen dicht en sliep hij.
Ik ging naar de uitslaapkamer, en om 13.35uur werd R uben terug gebracht. Het was goed gegaan. Hij sliep nog, en we kregen hem niet makkelijk wakker. Maar toen hij wakkker was had hij gelijk praatjes voor 10. Hij was boos op een vriendje van J want die had zijn beker leeggedronken en dat was niet lief(waarschijnlijk heeft hij daarover gedroomd)
Hij heeft water gedronken en vroeg direct om een ijsje. Toen het ijsje op was waren we om 13.45uur alweer op zaal. Daar moesten we wachten tot de infuuszak met vocht leeg was, Dan kon dat afgekoppeld worden, en mocht hij tv kijken.
Heerlijk bij mij op schoot, ijsjes eten en ranja drinken.
Om 15.30uur mochten we aankleden en naar huis. Om 16.15uur waren we weer thuis, en heeft hij een poos geslapen op de bank. Vannacht heeft hij heel goed geslapen, om 6uur was hij even wakker omdat hij moest plassen, en toen is hij weer in slaap gevallen tot 8.45uur.
Het viel mij reuze mee. Hij is niet misselijk geweest heeft niet gespuugd, en onderging het allemaal rustig.
Nu is hij ook lekker aan het spelen en kletsen. Ik kan niet merken dat er gister wat gebeurd is, maar hij zit natuurlijk nog wel onder de pijnstilling.
Vandaag en morgen nog lekker thuis, en dan mag hij zaterdag weer naar buiten toe.
Maar het is echt heel goed gegaan.
We moesten ons om 12.45uur melden. R uben was wel even boos, want hij wilde niet.
Maar toen we eenmaal binnen waren was het ook wel goed.
Toen kregen we uitleg van hoe het zou verlopen aan de hand van een fotoboek.
Toen naar de zaal waar zijn bed al klaar stond. De verpleegkundige kwam naar ons toe, dat
R uben gelijk in de pyama mocht en een zetpil, want hij zou samen met een ander meisje bijna geholpen worden(normaal zouden ze pas om 13.45uur starten met het operatieprogramma waar R uben bij ingedeeld was, maar omdat er 2 kinderen van het ochtendprogramma te laat nog gegeten hadden, moesten die wachten ot ze lang genoeg nuchter waren en mochten wij dus eerder)
Om 13.20uur gingen we naar de operatiekamer en kreeg hij een kapje op. Hij lag op de operatietafel, en dat ging heel goed, hij bleef rustig liggen en blies goed in het kapje. Ik hield zijn handen vast, en praatte rustig tegen hem. En toen deed hij zijn ogen dicht en sliep hij.
Ik ging naar de uitslaapkamer, en om 13.35uur werd R uben terug gebracht. Het was goed gegaan. Hij sliep nog, en we kregen hem niet makkelijk wakker. Maar toen hij wakkker was had hij gelijk praatjes voor 10. Hij was boos op een vriendje van J want die had zijn beker leeggedronken en dat was niet lief(waarschijnlijk heeft hij daarover gedroomd)
Hij heeft water gedronken en vroeg direct om een ijsje. Toen het ijsje op was waren we om 13.45uur alweer op zaal. Daar moesten we wachten tot de infuuszak met vocht leeg was, Dan kon dat afgekoppeld worden, en mocht hij tv kijken.
Heerlijk bij mij op schoot, ijsjes eten en ranja drinken.
Om 15.30uur mochten we aankleden en naar huis. Om 16.15uur waren we weer thuis, en heeft hij een poos geslapen op de bank. Vannacht heeft hij heel goed geslapen, om 6uur was hij even wakker omdat hij moest plassen, en toen is hij weer in slaap gevallen tot 8.45uur.
Het viel mij reuze mee. Hij is niet misselijk geweest heeft niet gespuugd, en onderging het allemaal rustig.
Nu is hij ook lekker aan het spelen en kletsen. Ik kan niet merken dat er gister wat gebeurd is, maar hij zit natuurlijk nog wel onder de pijnstilling.
Vandaag en morgen nog lekker thuis, en dan mag hij zaterdag weer naar buiten toe.
@Wendy, wat een verhaal, vervelend dat het allemaal zo rot ging.
Wat vervelend dat je hem niet op schoot mocht, dat mocht ik bij Lis@nne wel, en de slaapdokter vertelde heel rustig een verhaaltje van jip en janneke, daar werd ze heel rustig van.
Bij R uben heb ik tegen hem gepraat, dat hij het zo goed deed en dat hij lekker mocht gaan slapen. Maar de rust overheersde, terwijl mijn hart in mijn keel bonk
Eerst wilden ze bij R uben ook geen buisjes plaatsen, maar hij kreeg vorige week weer een oorontsteking. En ik wilde wel dat ze geplaatst werden gelijk. De kno arts zei dat we 2 opties hadden, nu plaatsen of afwachten. Ik heb gekozen voor gelijk plaatsen, omdat we bij Lis@nne 3 maandne na de operatie van keel en neusamandelen alsnog een keer weer moesten voor de buisjes. Dat zag ik nu ook wel weer gebeuren, en als hij dan toch onder het mes moest, dan maar gelijk. Gelukkig kon de kno arts dat wel begrijpen, en kon het dus nu wel.
Wat vervelend dat je hem niet op schoot mocht, dat mocht ik bij Lis@nne wel, en de slaapdokter vertelde heel rustig een verhaaltje van jip en janneke, daar werd ze heel rustig van.
Bij R uben heb ik tegen hem gepraat, dat hij het zo goed deed en dat hij lekker mocht gaan slapen. Maar de rust overheersde, terwijl mijn hart in mijn keel bonk
Eerst wilden ze bij R uben ook geen buisjes plaatsen, maar hij kreeg vorige week weer een oorontsteking. En ik wilde wel dat ze geplaatst werden gelijk. De kno arts zei dat we 2 opties hadden, nu plaatsen of afwachten. Ik heb gekozen voor gelijk plaatsen, omdat we bij Lis@nne 3 maandne na de operatie van keel en neusamandelen alsnog een keer weer moesten voor de buisjes. Dat zag ik nu ook wel weer gebeuren, en als hij dan toch onder het mes moest, dan maar gelijk. Gelukkig kon de kno arts dat wel begrijpen, en kon het dus nu wel.
Mooi dat het zo goed is gegaan hoor!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 12/1
Wat een fijne update! Mooi dat alles zo voorspoedig is gegaan. hopelijk knapt ie snel verder op en kunnen jullie de voordelen van de operatie gaan ervaren!
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Re: Een goed begin van het nieuwe jaar.... update 12/1
mooie update nu hopen dat het geholpen heeft.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004