Slimme tante

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Nancy
J&J MAURITIUS

Slimme tante

Bericht door Nancy »

Die Yara die heeft weer wat: ze kent de telefoonnummers van opa & oma en mijn zusje uit haar hoofd. Dus een paar keer per dag wil ze nu even bellen. Dan drukt ze dus uit haar hoofd het nummer in, maakt een kletspraatje en vertelt ook nog even aan iedereen welk nummer ze heeft gedraaid.

Dat beloofd wat. Gelukkig zit er ook een toetsenblokkering op de telefoon en weet ze niet hoe ze die eraf moet krijgen.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Re: Slimme tante

Bericht door JasmijnLinde »

Nancy schreef:Die Yara die heeft weer wat: ze kent de telefoonnummers van opa & oma en mijn zusje uit haar hoofd. Dus een paar keer per dag wil ze nu even bellen. Dan drukt ze dus uit haar hoofd het nummer in, maakt een kletspraatje en vertelt ook nog even aan iedereen welk nummer ze heeft gedraaid.

Dat beloofd wat. Gelukkig zit er ook een toetsenblokkering op de telefoon en weet ze niet hoe ze die eraf moet krijgen.
Dat is zeker knap. Linde en Jasmijn kennen geen telefoonnummers maar weten weer wel hoe de toetsenblokkering werkt. Ik vind het altijd heel erg schattig als die kleintjes gaan bellen. Dat klinkt echt om op te vreten vind ik.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Gootje
J&J MALEDIVEN

Bericht door Gootje »

Haha, dat weet zelfs E lle niet. Die weet wel hoe ze in het telefoonboek van de telefoon bij de opa's en oma's kan komen, maar meer ook niet. Slimme meid, maar dat wist je al!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

Haha die van mij kan nog niet eens tot 10 tellen, laat staan dat hij cijfers zou kennen en een 10 cijferig nummer zou onthouden!
Plaats reactie