Cb geweest en prikjes gehad..

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Chantal
J&J MALEDIVEN

Cb geweest en prikjes gehad..

Bericht door Chantal »

Vind het zo zielig die eerste prikken, daarna ook hoor. Ene prik in de been, heeeel hard huilen en dan nog zo'n gemene prik!
Heb Mark nog niet eerder zo hard zien en horen huilen. :(
Ik had een flesje vers gekolfde melk meegenomen en dat heb ik gelijk gegeven (kolf fulltime nu, behalve 's nachts) en daarna viel hij lekker in slaap voor bijna 4 uur.
Vanmiddag maar een half paracetamolletje gegeven want hij bleef huilerig. Weer een flesje gehad net en eventjes gespeeld, nu ligt hij alweer in bed.

Maar... hij is wel weer mega gegroeid :) Hij is 65 cm en 7300 gram! En dat met 2 maanden en een week...
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
maartje12
J&J SANTORINI

Re: Cb geweest en prikjes gehad..

Bericht door maartje12 »

Ahh, wat zielig.
Leonore moest de prikjes vorige week al, maar ik heb het uitgesteld, omdat ze weer aan het hoesten was.

Maar Chantal, wat is Mark groot! (Leonore is pas 4500 gram...)
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

inderdaad, echt groot!!!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
nance74
J&J SANTORINI

Bericht door nance74 »

Zo wat een reusje zeg. En dan ben ik met M icah echt wel wat gewend, die haalde dat ook niet trouwens met 2 maanden. 5 jan heb ik S enn gewogen op het CB 5 mnd en 1 week en woog 7300 gram. en 67 cm Wat een verschil zeg. Fijn dat hij het zo goed doet.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

maartje12 schreef:Ahh, wat zielig.
Leonore moest de prikjes vorige week al, maar ik heb het uitgesteld, omdat ze weer aan het hoesten was.

Maar Chantal, wat is Mark groot! (Leonore is pas 4500 gram...)
hihi, dat woog mark bij de geboorte!

er was ook een babytje idd die 4600 gram woog, zo lief, klein en schattig!
mijn baby is ook lief en schattig, maar echt niet klein.. ik kan hem ook niet lekker vasthouden of zo. die beentjes zitten gewoon in de weg.
zoals je een baby vasthoudt met 1 arm, dat lukt dus niet. dan hou ik mark al vast aan z'n been ipv onder zijn billen. hij is ook nog steeds hartstikke slap dus het voegt gewoon niet helemaal :lol:

maar toch is het mijn kleine babytje hoor, alleen dan in maat 68 (en ik met zere rug, weet wel daar die vandaan komt :? )
Marjo

Bericht door Marjo »

Suf, want iedereen zal het zeggen, maar :o dat zijn de getallen van die meiden van mij nu ongeveer.
Maar inderdaad sneu die prikken. Bij mij hadden ze het geluk, of de pech het is maar hoe je het bekijkt, dat ze de 2 prikken tegelijk kregen. De arts en de wvp kwamen even allebei in het kamertje en zetten tegelijk 2 prikken. Klinkt niet alsof hij echt last heeft van de prikjes.
HeleenW

Bericht door HeleenW »

o bah die prikken... ik mag woensdagmorgen....
Goed dat je paracetamol noemt, die moet ik nog even halen van te voren!

Wat een mega groot klein mannetje heb je!!! Dat haalt Daan ook nog lang niet denk ik. En wat moet dat een goed gevoel geven, zo'n lekkere groeierd op jou slagroom!!!
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja daar ben ik wel blij mee, dat hij zo groeit op mijn melk. als hij zo gegroeid was op kv had ik vast commentaar gekregen haha!
want mark klokt zo'n 5 flessen van 180 ml (net hoeveel ik kolf, ene keer 160, andere keer 210) weg, en dan nog 1 of 2 x live bv 's nachts.
Ves

Bericht door Ves »

Wauw hij groeit goed! En hopelijk krijgt hij geen last van de prikjes...
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Wauw, dat doen jullie goed!
En die vaccinaties zijn inderdaad zielig...

Heb even gemist waarom je kolft?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
HeleenW

Bericht door HeleenW »

welke smaak borst heb jij??? chocola ofzo???
180 of 210 cc zo wegdrinken???

mijn mond valt open van verbazing! En echt niet gek dat hij zo lekker groeit! Tis gewoon leuk kolven zo of niet met zo'n dankbare afnemer!! Hier verdwijnen veel cc's in de gootsteen. Laatst had walter 120 cc in de fles gedaan en dat dronk hij toen zo op. Daarom had hij gisteravond nog wat meer in de fles gedaan, drinkt Daan maar 80 cc... kan je zo 70 cc weggooien.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

mark wil niet lekker meer aan de borst. hij laat 100x los als hij drinkt, draait alle kanten op en dat voed niet fijn! ook had hij nog steeds groene poep (teveel voormelk?) en last van zijn buik.

toen heb ik gekolfd en ben ik de fles gaan geven. en meneertje drinkt dus lekker een fles leeg en slaapt daarna (meestal) gewoon een paar uur, (bijna) zonder buikkrampen. en de poep is oranje :)

kolven gaat me makkelijk af gelukkig, met de avent handkolf doe ik er ongeveer 10-15 minuten over om een fles te vullen.
er staan dus een aantal flesjes van 130 in de vriezer omdat ik dacht dat hij toch niet meer dronk.. die moet ik dus maar opmaken en aanvullen :D

zuiplapje :)
Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

Zó, da's inderdaad een reusje!! Wat een verschil bestaat er dan tussen kinderen hé...
nance74 schreef:5 jan heb ik S enn gewogen op het CB 5 mnd en 1 week en woog 7300 gram. en 67 cm Wat een verschil zeg. Fijn dat hij het zo goed doet.
Die van ons gaan ongeveer gelijk op. F edde was vanochtend namelijk 7470 gram en 69 cm.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
Plaats reactie