PSZ andere dagen dan verwacht.

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
marretje

PSZ andere dagen dan verwacht.

Bericht door marretje »

Al de jaren dat wij gebruik hebben gemaakt van de PSZ waren dinsdagochtend en vrijdagmiddag.
Thij$ ook gewoon opgegeven voor deze dagen. Niets gehoord. Vanmorgen was ik heen en ook niets over de vrijdagmiddag. Ze hadden het over vrijdag.
Nu blijkt dat het gaat om dinsdagochtend en vrijdagochtend. Ik las het toevallig ergens. Vrijdagmiddag zijn ze dicht!
Alles heb ik geregeld met opvang van Thij$, gerekend op de vrijdagmiddag PSZ. Nu moet ik weer hard gaan denken.
Ik had gepland: Thij$ gaat vrijdagochtend naar de gastouder en dan om 12.00 uur met de oppas van de meiden mee, broodje eten thuis en dan zou zij hem naar PSZ brengen en om 15.00 uur weer ophalen.
Het grootste probleem is nog voor mij hoe ik Thij$ vrijdagochtend moet brengen. Ik kan tot 8.15 uur hem zelf opvangen, maar niet tot 08.30 uur. Scheelt maar een klein kwartiertje.
Een buurvrouw, vriendin, andere ouder, familie, ik ben iedereen in mijn gedachten al langs geweest. Maar ik weet nog even geen oplossing. ML is om 05.30 uur al de deur uit, daar heb ik ook niets aan.
Denk ook dat de gastouder er niet op zit te wachten als ik hem om 07.45 uur breng en dat zij hem om 08.30 uur brengt naar PSZ. Die dag levert voor haar qua inkomsten niet veel op....

Ik baal, dacht alles regelt te hebben, en dan dit.

Mar
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Re: PSZ andere dagen dan verwacht.

Bericht door JasmijnLinde »

Jasmijn bracht ik altijd om 7.45/8.00 uur naar de gastouder en zij bracht haar om 8.10 uur naar school. Ze moet om 8.20 uur op school zijn. Zij deed daar niet moeilijk over. Maar wel balen voor jou hoor. Denk je alles geregeld te hebben, kun je weer opnieuw beginnen.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
lineke
J&J SANTORINI

Bericht door lineke »

Maar 1 dagdeel naar de psz?
Dus de vrijdag laten vallen...
Saskia 12-04-2005
Nienke 11-12-2006
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

is er geen ander dagdeel dan?
hier zijn meerdere dagdelen!
fr gaat ma en wo ochtend en di en do middag
maar bijv ma middag en di en do middag zijn er ook groepen!wellicht nog iets om na te vragen.
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
marretje

Bericht door marretje »

Baal gewoon enorm omdat ik net alles geregeld had. En nu kan ik weer opnieuw alles uitdenken.
Ik ga wel weer met mensen om tafel zitten.

Andere dagen zijn niet mogelijk. Ik werk ma, do, vrij. Er zijn alleen combinaties met ma-do en di-vrij. Anders laat ik hem alleen op woensdag gaan. Maar eerst kijken wat financieel het aantrekkelijkste is. Werken is heel erg leuk, maar er blijft door de kinderopvang maar weinig over, helaas.....

Mar
Suuz

Bericht door Suuz »

Ik heb ook een gastouder die zulke tijden toch graag opvangt. Ook al is het maar 30 min. Maar balen zeg, en raar dat ze niks eerder hebben gezegd.
marretje

Bericht door marretje »

Ben aan het rekenen en aan het rekenen geweest.

Twee hele dagen gastouder en 1 dagdeel PSZ.
Anderhalve dag gastouder en PSZ
1 dag gastouder, PSZ en de oppas van de meiden die dan ook Thijs op kan vangen.

Alles komt ongeveer op hetzelfde bedrag uit. Scheelt maar een paar euro per maand. Nu even nadenken wat wijsheid is.
Ze hebben allemaal voor en nadelen.
Twee dagen gastouder is overzichtelijk voor hem.
Maar 1 dag gastouder, PSZ en de oppas, dan went hij ook al aan de oppas waar hij het ook mee moet doen als hij 4 jaar oud is.

Moeilijk!
Maar even een nachtje over slapen.

Mar
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

ik denk dat ik het zelf het bij de gastouder dan zou laten!lekker rustig en overzichtelijk en niet nadenken waar moet hij nu weer heen...
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
drus
J&J HAWAII

Bericht door drus »

Die verrassing hadden wij ook! WIj hebben ook gekozen voor dan maar 1 dagdeel psz. Per september kan hij dan op de dagen komen die wij wilden.

Ik zou hem dus ook gewoon lekker bij de gastouder laten.
moeder van zoon A (9/05), dochter A (6/07) en zoon S (2/10)
Plaats reactie