Zieke zus en vaccinaties
Zieke zus en vaccinaties
Maartje is ziek (koorts, spugen) en donderdag moet ik naar het cb met Roos voor onder andere haar eerste vaccinaties. Is het verstandig om die afspraak te verzetten, of is dat overdreven?
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (15), Roos (13) en Job (11)
Re: Zieke zus en vaccinaties
Ik zou niet verzetten, maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
Beterschap voor Maartje, spuugt ze al in een bakje, zo nee sterkte met de was
.
Beterschap voor Maartje, spuugt ze al in een bakje, zo nee sterkte met de was

Ze spuugt niet alleen niet in een bakje, ze spuugt ook nog eens het liefst over mama heenAnnemarie schreef:Ik zou niet verzetten, maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
Beterschap voor Maartje, spuugt ze al in een bakje, zo nee sterkte met de was.

- channiemam
- J&J HAWAII
Ik zou ook niet verzetten. Daarnaast krijgt ze al wat afweerstoffen mee van jou.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Ik zou het wel verzetten, omdat het hoe dan ook invloed zal hebben op Roos haar weerstand en met een zieke zus in huis heb je dan kans dat zij het ook krijgt. Op zich is het helemaal geen ramp natuurlijk, dat Roos een virusje meepikt, 't is maar net hoezeer je zelf op een zieke baby zit te wachten, naast je zieke peuter...
edit: hebben jullie geen inloopspreekuur waar je ook kan laten vaccineren? Ik heb wel eens een vaccinatie uitgesteld vanwege ziekte, maar dat knapte zo snel op dat ik een week later alsnog heb laten vaccineren bij het inloopspreekuur. Je hoeft het niet gelijk weken uit te stellen natuurlijk.
edit: hebben jullie geen inloopspreekuur waar je ook kan laten vaccineren? Ik heb wel eens een vaccinatie uitgesteld vanwege ziekte, maar dat knapte zo snel op dat ik een week later alsnog heb laten vaccineren bij het inloopspreekuur. Je hoeft het niet gelijk weken uit te stellen natuurlijk.
Ester, mama van twee jongens (5 en 1) en een meisje (3)
Weet je wat het liefste is wat een vriendin ooit voor mij gedaan heeft. Thijs was ziek en ik misselijk van de zwangerschap van Linde en hij had echt enorm over zichzelf, mij, de bank en het kleed heen gespuugd. Ik was naar boven gegaan om ons eerst maar eens te wassen enzo. In de tussentijd kwam er een vriendin binnen en heeft beneden alles opgeruimd. Zo lief!Esther schreef:Ze spuugt niet alleen niet in een bakje, ze spuugt ook nog eens het liefst over mama heenAnnemarie schreef:Ik zou niet verzetten, maar je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
Beterschap voor Maartje, spuugt ze al in een bakje, zo nee sterkte met de was.
Waarom zou je het niet uitstellen?
Ze is nog geen 2 maanden!
Ze is nog geen 2 maanden!
Groetjes,Nicole
Mama van 4
What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Mama van 4
What lies behind us and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.
Uitstellen geeft mijn gevoel aan!
Bij T heb ik ook wel eens een vaccinatie uitgesteld omdat ik op dat moment zelf niet lekker in mijn vel zat. Ik kon een ziek mannetje er niet bij hebben. (voor het geval hij ziek werd)
Mar
Bij T heb ik ook wel eens een vaccinatie uitgesteld omdat ik op dat moment zelf niet lekker in mijn vel zat. Ik kon een ziek mannetje er niet bij hebben. (voor het geval hij ziek werd)
Mar
Ik ben bang van niet, maar ik kan natuurlijk vragen of ik over een week (of 2, ik vind haar echt nog erg jong ook) even tussendoor mag op een gewone cb-dag. Vaccineren zelf duurt niet lang.Ester schreef:edit: hebben jullie geen inloopspreekuur waar je ook kan laten vaccineren?
Dank voor het meedenken!
@ Annemarie: dat is inderdaad superlief. Klinkt als een fijne vriendin!