Update Danique en heupdysplasie

Moderators: Ester, Yvonne

Nickey

Re: Update Danique en heupdysplasie

Bericht door Nickey »

Hoi Miranda,
wat een rót update!

Ze heeft natuurlijk nog luiers om maar ik wilde je de tip geven die ik heb gebruikt. Ik heb een aantal onderbroeken aan de zijkant opengemaakt en daar klittenband aan gezet. Je wilt haar misschien niet altijd in alleen een luier laten liggen en gezien de stand waarin ze wordt gegipst kan ze waarschijnlijk geen gewone (over-)broekjes aantrekken.
Ook bijv. het kopen van een aantal goedkope joggingsbroekjes en die (in elk geval één) zijkant openmaken en van klittenband voorzien helpt haar om toch nog een broekje aan te kunnen ipv alleen maar overgooiertjes.

Nic.
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Nickey schreef:Hoi Miranda,
wat een rót update!

Ze heeft natuurlijk nog luiers om maar ik wilde je de tip geven die ik heb gebruikt. Ik heb een aantal onderbroeken aan de zijkant opengemaakt en daar klittenband aan gezet. Je wilt haar misschien niet altijd in alleen een luier laten liggen en gezien de stand waarin ze wordt gegipst kan ze waarschijnlijk geen gewone (over-)broekjes aantrekken.
Ook bijv. het kopen van een aantal goedkope joggingsbroekjes en die (in elk geval één) zijkant openmaken en van klittenband voorzien helpt haar om toch nog een broekje aan te kunnen ipv alleen maar overgooiertjes.

Nic.
Dank je wel Nic voor de tip, hier had ik nog niet aan gedacht. Iemand gaf al wel de tip om extra lange kniekousen te kopen, ziet er al iets mooier uit dan al dat gips.
Zelf ben ik absoluut niet handig, eens even zien wie ik hiervoor kan strikken....Ik heb ook geen idee hoe wijdbeens ze gegipst wordt....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Miranda
J&J HAWAII

Bericht door Miranda »

Manlief heeft vanmorgen een gesprek met z'n baas gehad over de komende periode, of hij ook wat meer thuis kan werken eventueel.
Zijn baas kwam met de optie om 1 dag per week ouderschapsverlof op te nemen. Omdat hij momenteel een flinke reistijd heeft (1,5 uur enkele reis) krijgt hij hiervoor compensatie. Deze werd steeds uitbetaald, maar deze uren mag hij in de maanden februari en maart opnemen. Zo is hij dus gemiddeld elke week 1,5 dag thuis. Ik kan dan gewoon blijven werken, we hebben niet veel oppas nodig én ik kan er ook af en toe even lekker uit!
Dit geeft mij zoveel rust!
Voor de eerste week heb ik net alles geregeld. Mijn vriendin zorgt er die week voor dat Marit op school komt en weer thuis gebracht wordt.
Als ik dan weer thuis ben met Danique kijk ik wel weer verder.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Mieke

Bericht door Mieke »

Wat fijn dat jullie het zo kunnen regelen.
het zal voor jou ook fijn zijn, om even op je werk te kunnen zijn, en het zorgen van Danique aan je man over te laten.
Plaats reactie