Die borstvoeding.. heb weer een eisprong en hopla. . geen borstvoeding meer.. Ze blijft stug proberen en ik ook, en veel aanleggen.. Maar vandaag kwam er geen drup meer uit. Had ze zelf ook door. Bovendien was ze uit logeren dus ook geen nachtvoedingen gehad. Waarom is dit nou? Hebben er meer hier last van? Tijdens de menstruatie heb ik wel voeding, maar tijdens eisprong is het op.
Ok ik kan dit ook positief zien en hierdoor precies weten wanneer ik vruchtbaar ben maar goed. P vind het niet leuk, wordt boos.. is nu 21 maanden en erg bezig met haar zelf, dit wil ik en dit niet. De nee fase is er al.. dus pittige tante op het moment en dan kan ik dit haar niet uitleggen zonder dat ze weer in een driftbui valt.
Laatst gewijzigd door Suuz op ma jan 30, 2012 6:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan het me niet goed meer herinneren of het rond eisprong of menstruatie veel minder was, maar misschien loopt het op deze leeftijd gewoon langzaam toch terug?
Ik ben zelf toevallig rond 21 maand gestopt. M aarten kreeg toen nog 's avonds en tegen de ochtend en dat was er eigenlijk over de hele linie wel voldoende nog volgens mij.
Hoe vaak voed jij nog op normale dagen en is het er dan nog wel?
Ik voed op dagen dat ze naar kdv is 3x per 24 uur.. op de dagen dat ze thuis is zitten we op veel meer.. rond de 6x. Maar er kwam nog maar 2x per dag echt melk uit. Rest niet.
Ik heb het nu echt steeds bij de ei-sprong, maar stug doordrinken zorgt ervoor dat het wel weer terug op niveau komt. Maar goed elke maand dit zelfde zie ik niet zo zitten.
Nu wil ze dus niet slapen omdat ik weer niks had. (de periode dat het op is wordt ook langer) en zit ze te donderjagen in bed. Aan de ene kant wil ik dus helemaal niet dat het stopt, aan de andere kant zo wil ik ook niet doorgaan.
Ze slaapt trouwens wel door bij de gastouder, en vraagt niet om melk.
M aarten en E sma kregen na het stoppen een tijdje een bekertje warme melk te drinken op de bank voordat ze naar boven gingen voor tanden poetsen en pyama. Maar dat is ws. meer vanwege de lekkere gewoonte dan per se nodig. Op een gegeven moment vroegen ze er niet meer om. Misschien ook voor jou op dit soort dagen een idee? Of mag ze geen koemelk?
Ik dacht dat je al gestopt was een tijdje geleden... maar blijkbaar is het toen toch nog gelukt om door te gaan.
Vervelend dat dit elke maand terug komt. Ik heb helaas geen tips.
Helaas, ik geloof dat het nu echt het einde is. Ze probeert het nog 2x per 24 uur maar komt haast niks meer uit. Hopelijk gaat de overgang goed. Warme melk 's avonds wil ze behalve die ene keer niet meer.