Daar is hij dan - eerste tandje
Daar is hij dan - eerste tandje
Ik weet niet of ik daar net zo blij mee ben als Michelle met Jasmijn's doorslapen. Maar een mijlpaal is het wel. Onze baby heeft een tandje...
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
Re: Daar is hij dan - eerste tandje
die is er vroeg bij. Heeft hij hem al op je uitgeprobeerd?
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Mmm, best vroeg toch? Is hij er nog wel een beetje vrolijk onder?
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Ja, ik heb aan hem niets gemerkt. Dus dat is mooi meegenomen. En hij drinkt zo netjes, dat ik niet verwacht zijn ondertanden te voelen tijdens het drinken (i.t.t. Tosca, bij wie ik ze altijd voel...).maartje12 schreef:Mmm, best vroeg toch? Is hij er nog wel een beetje vrolijk onder?
Groetjes van K r i s t e l, moeder van E v e l i e n (24 apr 2008), T o s c a (30 okt 2009) en A b e l (29 aug 2011)
ow ilse.. jij bent lekker... auw auw auw....
Dat is echt de grootste nachtmerrie.. het idee dat ze bijten!
Maar hij is er snel bij!! dat wordt poetsen!!
Maar hij is er snel bij!! dat wordt poetsen!!
Snel! Sara heeft er sinds een week of 3 ineens 2. Ik voelde al wel een beetje schuren bij het drinken. Maar 2 dagen terug heeft ze zich pas echt uitgeleefd; eerst rechts en een dag later links. Zo hap, een beet in mijn tepel!!! Echt helse pijn! De behoorlijke wondjes nu . Hoop dat het bij jou beter gaat!
Is dat zo? Gemiddeld is toch 6 maanden? Mooi netjes op tijd zou je haast zeggenIlse501 schreef:die is er vroeg bij. ?

Wel een mijlpaal idd!
Ik zeg: foooooooooto

Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
Haha, dat is ook een mijlpaal inderdaad! Jasmijn is wel heel erg aan het kwijlen maar ik heb nog geen tandjes gezien. Lotte en Bram waren laat dus ik verwacht Jasmijn ook. Hoop dat hij netjes blijft drinken!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Het eerste tandje is inderdaad wel een mijlpaal. Bij W is nog geen tandje te zien. Ze kwijlt wel enorm en stopt echt alles in haar mond dus ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
F edde is net zo, vreselijk kwijlen en op alles kauwen, inclusief z'n vingers.Miep schreef:Het eerste tandje is inderdaad wel een mijlpaal. Bij W is nog geen tandje te zien. Ze kwijlt wel enorm en stopt echt alles in haar mond dus ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
Je!mer had net als Liv z'n eerste tandjes met 4 maanden al, dus voor mijn gevoel is F edde laat.

Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.
- Gandhi -
- Gandhi -
Even een correctie: het eerste tandje heeft zich net laten zien, twee dagen voor z'n halfjaardag!!Linkje schreef:F edde is net zo, vreselijk kwijlen en op alles kauwen, inclusief z'n vingers.Miep schreef:Het eerste tandje is inderdaad wel een mijlpaal. Bij W is nog geen tandje te zien. Ze kwijlt wel enorm en stopt echt alles in haar mond dus ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt.
Je!mer had net als Liv z'n eerste tandjes met 4 maanden al, dus voor mijn gevoel is F edde laat.

Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)
- Gandhi -
- Gandhi -
Dat vond ik ook een mijlpaal. S enn zijn eerste tandje was er vorige week donderdag opeens. Ook niets van gemerkt daarom ook niet direct verwacht. Hoewel M icah ook al met 5,5 maand zijn eerste tandje had.
S enn heeft zijn tandje wel al uitgeprobeerd. Niet fijn. En auw zeggen helpt niet. Vanmiddag beet hij weer dus ik: "dat mag niet" gezegd en niet eens zo hard, hij laat los en zet het toch op het gillen (huilen was het niet meer) zo geschrokken. Dat was ook wel zielig hoor.
Maar geniet van deze mijlpaal, hopelijk wordt ie niet op jou uitgeprobeerd.
S enn heeft zijn tandje wel al uitgeprobeerd. Niet fijn. En auw zeggen helpt niet. Vanmiddag beet hij weer dus ik: "dat mag niet" gezegd en niet eens zo hard, hij laat los en zet het toch op het gillen (huilen was het niet meer) zo geschrokken. Dat was ook wel zielig hoor.
Maar geniet van deze mijlpaal, hopelijk wordt ie niet op jou uitgeprobeerd.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
mmm..ja. ik kan je idd wel vertellen dat dat best pijnlijk is, maar van mijn AUW! schrok Meike nog erger dan ik van haar bijten geloof ikHeleenW schreef:ow ilse.. jij bent lekker... auw auw auw....

kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
wat zijn jullie kindjes snel met tandjes zeg! nou ja, J was heel laat, net als ikzelf, ik kreeg de eerste met 9 maanden, J met 9,5 maanden.
Maar goed ze heeft er dus 6 in 6 weken gekregen dus ligt weer prima 'op schema'
Maar goed ze heeft er dus 6 in 6 weken gekregen dus ligt weer prima 'op schema'
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12