kleine meisjes worden groot

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miranda
J&J HAWAII

kleine meisjes worden groot

Bericht door Miranda »

Ik heb net Danique even laten wegen bij het inloopspreekuur van het CB: ze is nu 13,5 kg en 86 cm!
In ongeveer 2 maanden tijd is ze ruim 1 kg gegroeid! Tsjonge, eerst amper groeien en dan nu ineens zo'n groeispurt maken....
Als je ziet wat ze op een dag eet is het eigenlijk ook niet zo raar, maar toch stond ik er verbaasd te kijken.
Danique krijgt geen bv meer sinds eind november en sinds die tijd is ze dus meer gaan eten. Zou het echt daarvan komen?

Arme ik, ik kan straks al die weken die 13,5 kg gaan tillen ( + de nodige kilo's gips erbij).... :wink:
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Esther
J&J MALEDIVEN

Re: kleine meisjes worden groot

Bericht door Esther »

Miranda schreef:Danique krijgt geen bv meer sinds eind november en sinds die tijd is ze dus meer gaan eten. Zou het echt daarvan komen?
Bij een vriendin van mij werkte het ook zo, dus ik denk het wel ja.
Fijn dat ze zo goed gegroeid is! (ben nu wel benieuwd naar een foto natuurlijk ::wink: )
Arme ik, ik kan straks al die weken die 13,5 kg gaan tillen ( + de nodige kilo's gips erbij).... :wink:
Haha, dan krijg je wel spierballen ja!

(En bedankt voor je kaartje trouwens, leuk!)
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
Miranda
J&J HAWAII

Re: kleine meisjes worden groot

Bericht door Miranda »

Esther schreef:
Miranda schreef:Danique krijgt geen bv meer sinds eind november en sinds die tijd is ze dus meer gaan eten. Zou het echt daarvan komen?
Bij een vriendin van mij werkte het ook zo, dus ik denk het wel ja.
Fijn dat ze zo goed gegroeid is! (ben nu wel benieuwd naar een foto natuurlijk ::wink: )
Haha, dan krijg je wel spierballen ja!

(En bedankt voor je kaartje trouwens, leuk!)
Op die foto zul je nog even moeten wachten denk ik... Heb wel een recente foto maar daarop zit ze aan tafel te knutselen, zie je al die spekrolletjes nog niet... :D
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Plaats reactie