Wat een super mooi taartje!
Gerrie schreef:
Waar ik moeite mee heb als ik zo'n mat gebruik, wat doe ik nog meer op de taart?.
Ik zou in het geval van deze taart de tekst weg laten en dan dikkere takjes met dunnere takjes eraan en verschillende maten bloementjes. Als je bloementjes van fondant maakt en een dagje laat drogen in bijvoorbeeld een poffertjespan of het ei-bakje uit de koelkast krijg je opstaande bloemen. Dat maakt het allemaal nog levendiger zonder dat het druk wordt.
diane76 schreef:De laatste paar keer heb ik een puzzelplaatje op een marsepein cirkel gelegd en dan de cirkel weer mooi afgewerkt. Helaas geen foto van, maar begrijp je wat ik bedoel? Verder... hoe jij het nu hebt gedaan vind ik mooi!
Dat vind ik ook een hele leuke manier (heb zo'n taartje op het programma staan deze week), bij jou had dat bij he Dora taart bijvoorbeeld zo gekund.
Verder zie je zo'n impressiemat ook vaak bij stapeltaarten, bijvoorbeeld voor de middelste laag.
Hanne schreef:ik heb zo'n mat, maar ik heb het nog nooit geprobeerd. het lijkt me heel moeilijk. ik vind jouw taart er heel mooi uitzien.
hoe heb je het aangepakt?
Je vraagt het niet aan mij, maar ik doe het zo

. Marsepein uitrollen op de Ikea mat, omdraaien op een 2e Ikea mat. Relief er stevig indrukken (niet te veel wrijven), weer omdraaien op de 1e mat (zodat het relief naar beneden ligt), mat weer omdraaien op je taart en dan gewoon je taart bekleden.
JasmijnLinde schreef:
Ik hoop niet dat het plaatje te groot is.

Te klein

!