David *rotavirus* upd naar huis!
Re: David *rotavirus* upd ziekenhuis
He Getsie wat naar allemaal. Geukkig klinkt Davis nu iets beter. Beterschap toch nog maar.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
- LindaJager
- J&J MALEDIVEN
Mare schreef:Poeh hier een jankende mama. Jaap belde net en zodra David mijn stem hoorde moest hij zo hard huilen.
Maar goed. Hij houdt ongeveer 50 ml per uur via de sonde nu redelijk binnen en hij wilde alweer brood eten. Beetje jammer dat wij geen brood hebben meegenomen. Maar hij heeft een halve banaan gegeten. Verder weet Jaap nog niet wanneer de arts komt enzo.
Maar dat broodje kun je vragen aan de verpleging hoor. als het goed is houden ze ook bij wat D avid eet. Dat deden ze tenminste wel bij Vincent toen.
En wat sneu dat D avid moest huilen zeg

Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
Met alle allergieën van David durven wij het niet aan hem brood van daar te geven. Een allergische reactie erboveop zou nu niet best zijn.
Wij weten nog steeds niets. Jaaps moeder is nu bij David dus Jaap heeft even 'rust' en gaat zo eens de verpleegkundige opzoeken.
Wij weten nog steeds niets. Jaaps moeder is nu bij David dus Jaap heeft even 'rust' en gaat zo eens de verpleegkundige opzoeken.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Ja, de arts was er net. Ze mogen naar huis. De sonde moet er nog uit en dan komen zij al. Ik ben opgelucht!
Re: David *rotavirus* upd naar huis!
Wat fijn zeg!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Wat fijn Nina! Gelukkig dat hij starks weer lekker bij jou thuis is!
Sterke verder met opknappen van David!!!
Sterke verder met opknappen van David!!!
Conny, mama van S0phie 10 april 2009 en Tyg0 1 maart 2011
-
- J&J SANTORINI
he wat naar allemaal zeg, wat sneu.... Gelukkig mag hij naar huis, wat fijn! Ik hoop dat hij snel zal opknappen, heel veel beterschap gewenst, ook voor je man!
fijn dat hij naar huis mag. Ik hoop dat David en ook je man snel opknappen.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Vandaag gaat het eindelijk beter. Hij heeft helemaal niet gespuugd vandaag. Hij heeft eetlust, drinkt redelijk (voor de zekerheid nog steeds ors). En hij was echt aan het spelen vandaag. Hij maakte grapjes en heel opmerkelijk maakt hij ineens sprongen op taalgebied. Gek kind.
Jaap is nog niet helemaal beter en blijft morgen nog thuis. Woensdag gaat David dus voor het eerst weer naar de oppas. Dat vind ik wel spannend, maar voor de rest ben ik gewoon enorm opgelucht.
Jaap is nog niet helemaal beter en blijft morgen nog thuis. Woensdag gaat David dus voor het eerst weer naar de oppas. Dat vind ik wel spannend, maar voor de rest ben ik gewoon enorm opgelucht.
Yes! Zo'n update willen we horen.
Fijn dat hij zich weer in zijn hum voelt, om het maar zo te noemen. Ik hoop dat hij geen terugval krijgt van wat hij vandaag allemaal heeft kunnen doen en dat hij woensdag gewoon weer naar de oppas kan.
Beterschap ook voor Jaap!
Fijn dat hij zich weer in zijn hum voelt, om het maar zo te noemen. Ik hoop dat hij geen terugval krijgt van wat hij vandaag allemaal heeft kunnen doen en dat hij woensdag gewoon weer naar de oppas kan.
Beterschap ook voor Jaap!
Wat fijn om te lezen hoe het nu met hem gaat.
Mar
Mar
Oh bah bah, wat een rotvirus, dat rotavirus
Beterschap voor je mannetje en hopelijk wordt je man niet ook ziek.

Beterschap voor je mannetje en hopelijk wordt je man niet ook ziek.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)