Hoeveel minuten..

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
SuzanneV
J&J SANTORINI

Hoeveel minuten..

Bericht door SuzanneV »

zijn jullie kinderen op een dag stil? Als je de tijd dat ze slapen niet meerekent dus..
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
Rijntje
J&J SANTORINI

Re: Hoeveel minuten..

Bericht door Rijntje »

Haha, jouw kind vrijwel niet zeker? Anders opende je dit draadje niet :)

Ik weet het niet hoor. Genoeg om het niet in minuten bij te kunnen houden, al zijn ze beide wel heel vaak aan het zingen tijdens het spelen (maar daar doelde je vast niet op he).
Lara is wel wat meer van het type Famke (van Ester, zie dat draadje :D), maar dan meer in fases en zelden dat het de dag overheerst (dat is vooral als ik zelf niet lekker in mijn vel zit, op die dagen gaat het echt duidelijk minder).
Ook zijn ze beide wel van het mama mama mama mama en dan maar doorgaan tot ik antwoord (en dan niets te zeggen hebben, of maar dingen blijven vragen en vragen en vragen). Maar de hele dag door? Nee gelukkig niet :)
Laatst gewijzigd door Rijntje op do feb 16, 2012 2:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Chabeli

Bericht door Chabeli »

eh...misschien 5? Tomás is en zit eigenlijk nooit stil, vaak zelfs niet eens in zijn slaap :roll: . Heeeeel af en toe, als hij wat tv kijkt en moe is, wil hij nog wel stil zijn. Oh ja en in de auto ook nog wel vaak, dan vindt hij het fijn om naar buiten te staren. :)
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Hm, het gebeurt heel zelden dat ik david eens een keer een 20 minuten niet hoor. dan heeft hij iets gevonden wat hij heel erg leuk vindt. maar eigenlijk kletst hij dan tussendoor ook nog heel veel. en dit gebeurt niet eens wekelijks ;)
hij is altijd aan het kletsen, zingen, bewegen en doen.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

dl 0 zl een uur. Nee dl vast ook iets meer maar dat voelt niet zo. ze kan heel lief spelen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Esther
J&J MALEDIVEN

Bericht door Esther »

Haha, gisteren verzuchtte ik nog tegen Wilbert: "Vroeger kon ik mezelf wel eens horen denken, maar daar krijg ik nu de kans niet meer voor"

Gedeelde smart is halve smart?
Moeder van Anna (20), Lotte (18), Maartje (16), Roos (13) en Job (12)
Liselotte
J&J SANTORINI

Bericht door Liselotte »

Ilias is eigenlijk nooit stil... misschien lukt het hem met moeite een minuut, maar dan zit hij te wiebelen en te wachten tot hij weer aan de beurt is.
Mama van I lias (31-10-2005), N oor* (8-10-2011) en D aniël (18-09-2012)
mama talla
J&J HAWAII

Bericht door mama talla »

Nathan is nooit stil, altijd aan het praten. Of tegen een van ons, of in zichzelf tijdens het spelen. Of hij maakt geluidjes. orland daarentegen is altijd stil, die zegt nooit iets. Dat heft elkaar lekker op :mrgreen: Melvin zit ergens in het midden.

Groetjes Jikke
Groeten Jikke
trotse mama van Nathan (27-05-2007) en Anna (22-05-2012)
tata en maman Jikke van Corine (32), Danielle (30), Nickson (29), Orland (26) en Melvin (24)
Oma van een kleinzoon (juni 2023) en een kleindochter (april 2025)
Mamalon
J&J HAWAII

Bericht door Mamalon »

Nou als die van mij stil zijn, dan ga ik na drie minuten echt wel kijken wat ze aan het uitspoken zijn. Ik hoor ze voortdurend. Meestal geniet ik er wel van, alleen niet als het volume te hoog of te hard is (of als ik zelf moe ben).
Mamalon
LindaJager
J&J MALEDIVEN

Bericht door LindaJager »

Euh, nooit :mrgreen:
Linda mv Lucas 11/10/2000, Robert 24/12/2002 en Vincent 12/11/2006
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

B. kan zijn kakel nog geen seconde dicht houden, maar nu bijvoorbeeld praat hij tegen zichzelf in zijn spel, dat noem ik ook stil, maar dat gekakel tegen mij de hele dag pffff.

c. kakelt gelukkig nog nog niet zoveel...
Eliza

Bericht door Eliza »

Nu soms 10 minuten als ik tegen haar zeg: je mag pas weer wat zeggen als de klok op 16.20 staat....
Verder: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOIT

ps. en dan nog: staat ze voor de klok: oh het is nu 16.15 dan moet ik nog 5 minuten stil zijn. AAAAAAHHHHHH :?
SuzanneV
J&J SANTORINI

Bericht door SuzanneV »

Vast niet verrassend als ik zeg dat Robin per dag ook eerder een paar seconden dan een paar hele minuten stil is.. :D

Maar goed, soms praat hij ook tegen zichzelf ipv tegen mij en dan zit ik echt te genieten van wat hij allemaal uitkraamt in zijn spel.
Suzanne (1980), moeder van Robin (21-4-'09) en Marijn (7-12-'12)
wilmama
J&J HAWAII

Bericht door wilmama »

ehhm hier ook geen stil kind. Ook niet stilzitten trouwens. Het kan me soms erg op mijn zenuwen werken.
M arijn zegt nog weinig maar maakt zeehondachtige jammer geluiden. Aaarg ik noem hem al een zeehond 8)
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
debby
J&J SANTORINI

Bericht door debby »

niet..
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

nooit en dat in 3-voud. :? Maar P ieter spant hierbij duidelijk de kroon, want die tettert echt elke seconde tegen me aan, vooral als we met zijn 2-tjes zijn. Hij heeft een heel hoog stemmetje en praat als hij erg enthousiast is, ontzettend onduidelijk en dat trek ik bijna niet. Soms lijken ze alledrie wel bang voor stilte. Alleen de tv laat ze soms hun mond houden, maar ja, dan maakt die weer geluid. :razz:
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Sarina
J&J HAWAII

Bericht door Sarina »

Alleen als de tv aanstaat...

We hebben 1 druk kind dat nooit nooit nooit stilzit en waar we ook vaak met de klok 1 minuut stil proberen te krijgen aan tafel, en 1 kind dat stukken rustiger is gelukkig. Die zit dan in z'n spel te kletsen, dat vind ik dan weer heerlijk. Ben zo blij met die afwisseling, 2 (of meer) drukke kinderen, pfffff het idee alleen al.
S@rin@, moeder van B (2005) en R (2008)
Marjo

Bericht door Marjo »

Hier ook weinig stilte. Het is af en toe zo gezellig maar af en toe ook zo vermoeiend. Dan ga ik echt even naar boven om de was op te hangen ofzo, effe geen geklets. Komt ze me achterna, mama mag ik je helpen??? Aaaaaaarg. Ik heb hoop dat E vi en A nouk later tegen elkaar gaan lopen kletsen :P en niet alle drie tegelijk tegen mij............
Eliza

Bericht door Eliza »

Trouwens: bedankt voor het draadje!
Ik erger me er nu al een stuk minder aan: het is normaal blijkbaar.
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

Sarina schreef:Alleen als de tv aanstaat...
en dan is het dus nog niet stil.
En als ze slaapt en dat zijn wel heel veel heerlijke minuten ::wink: ::oops: ::lol:
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
kaatje71
J&J MALEDIVEN

Bericht door kaatje71 »

overigens vind ik dat wel iets lastigs, dat je bijna nooit een gedachte voor jezelf fatsoenlijk kunt afmaken.
kar!n, mamma van 3 kanjers
(M; 04-05-1997 en S; 11-11-2008 en M; 22-03-2011)
Plaats reactie