Jasmijn is vandaag alweer 6 maanden! En dat betekent dat ik haar al 6 maanden voed! In tegenstelling tot de andere twee is het me dit keer gelukt om haar 6 maanden exclusief bv te geven, ze is niet bijgevoed met kv na haar geboorte en drinkt heerlijk bij mij. Ik ben zo trots op mezelf!
Prompt kreeg ik ook meteen de vraag, hoe lang ga je nog door. Heerlijk om die ook eens zelf te krijgen
Ze heeft nog niets gegeten vandaag, ik was met de oudste 2 naar de dierentuin. Komt nog wel, we hebben geen haast
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Miranda schreef:Wat een heerlijk berichtje zeg! Hoe gaat het verder met Jasmijn? Ze zit toch ook in een spreidbroek?
Het gaat prima met haar! Ze krijgt nu haar tweede tandje en is daardoor wat uit haar hum, maar vannacht ging het alweer veel beter. Bram was een drama rond 6 maanden dus ik was al mentaal voorbereid op een wat zwaardere periode. Ze lijkt nu wel genoeg te hebben van haar spreidbroek, probeert te draaien enzo maar dat lukt nog niet. Hopelijk mogen we 5 maart gaan afbouwen
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Miranda schreef:Wat een heerlijk berichtje zeg! Hoe gaat het verder met Jasmijn? Ze zit toch ook in een spreidbroek?
Het gaat prima met haar! Ze krijgt nu haar tweede tandje en is daardoor wat uit haar hum, maar vannacht ging het alweer veel beter. Bram was een drama rond 6 maanden dus ik was al mentaal voorbereid op een wat zwaardere periode. Ze lijkt nu wel genoeg te hebben van haar spreidbroek, probeert te draaien enzo maar dat lukt nog niet. Hopelijk mogen we 5 maart gaan afbouwen
Ik help het jullie hopen! Helaas moeten wij nog even....