Nu heeft ze geen pijnstillers mee (is natuurlijk goed teken), maar slaapt ze zó ontzettend slecht. Het is bijna standaard dat ze 's avonds tot een uur of 21:30/ 22:00 wakker is. Slaapt ze 's avonds wel, dan wordt ze later op de avond wakker en houdt ze dit tot 02:00 uur vol.
In welke situatie we ook zitten, gemiddeld 2x per nacht moet ik naar haar toe.
Pijn is het niet, daar ben ik van overtuigd. Overdag is ze ook best gezellig maar ze verbruikt natuurlijk totaal geen energie.
Inmiddels ben ik zelf zó enorm moe dat ik echt niks meer waard ben. Loop met giga wallen onder de ogen en gisteren tijdens autorijden viel ik bijna in slaap.
's Middags even bijslapen lukt ook niet altijd. Of Marit is thuis of Danique is wakker. Ik weet het gewoon niet meer en voel me net een zombie.
Danique 's middags wakker houden hebben we ook al geprobeerd. Dan valt ze rond 16:00 uur in slaap en is ze nog de hele avond wakker.
Ik zit er sterk aan te denken om volgende week de HA te bellen om iets van slaapmedicatie voor Danique te vragen. Ik wil niet iets wat je structureel moet geven, maar iets wat je kan geven als het nodig is. Aan de andere kant ben ik ook wat huiverig voor dit soort dingen.
Heeft iemand toevallig ervaring met iets homeopatisch oid? Ik ben echt wanhopig nu, dit ga ik niet nog 4 weken volhouden....

UPDATE 29/2
Hoe het kan, geen idee, maar de laatste paar nachten slaapt Danique al veel beter dan de afgelopen weken. Sinds het weekend wordt ze nog maar 1 of 2 keer per nacht wakker. Ze gaat 's avonds wel wat later naar bed (rond 20:30/ 21:00 uur) maar slaapt dan wel tot ongeveer 7 uur. Oké, gisteren was het 5:15, maar toen moest ik er om 5:30 toch al uit, had zelf vroege dienst.
Vannacht ging het helemaal super! Gisteren is ze om 20:30 gaan slapen, vannacht is ze NIET wakker geweest en vanmorgen schrok ik om 8 uur wakker van Danique die riep dat ze wakker was.....

Ik merk het gelijk aan mijzelf dat ik een paar nachten beter heb geslapen. Ik ben echt nog wel moe, pak 's middags ook vaak nog wel even een uurtje slaap, maar hiermee kan ik het in ieder geval zelf beter volhouden.